Skip to main content

Na al jarenlang onduidelijke problemen te hebben gehad met de stabiliteit van ons netwerk, werd vandaag de echte reden bekend: de voeding {power-adapter) van het glasvezelmodem heeft het nu helemaal begeven.

Door zelf te experimenteren en een gelijksoortige adapter aan te sluiten, bleek de verbinding ineens super stabiel.

Echter, in MIJN KPN of met de APP kon ik nergens, maar dan ook NERGENS een chat, email of telefoonnummer vinden om deze vraag te stellen:

VRAAG:  Hoe kom ik aan een nieuwe power adapter voor mijn glasvezel modem?

De frustratie om geen enkele medewerker te kunnen spreken was al hoog, maar dat dit forum blijkbaar de ENIGE manier is om contact te krijgen vind ik ronduit schandalig !!! Ik ben vasthoudend en zeer digitaal vaardig en kom zelf uit deze industrie, maar dit slaat alles en voor mensen die dat niet zijn was het onmogelijk geweest dit probleem op te lossen….

Nu maar hopen dat dit de juiste plek is om reactie te krijgen.

Anders rest mij geen andere weg dan bij Radar of alle andere consumentenorganisaties te gaan klagen

Hallo @RobT-Amersfoort ,

Bel zo vanaf 8.00 naar het gratis nummer 0800-0402 en dan zal er een afspraak gemaakt moeten worden met een monteur. 

 

Want volgens dit topic moet er een monteur worden ingeschakeld: 

 

 


Hallo @RobT-Amersfoort Rob, dat is inderdaad even balen. Telefonisch is vaak de kortste klap inderdaad. Maar mocht het niet lukken dan wil ik anders ook nog even voor je kijken. Zou je dan jouw profiel willen invullen en mij een seintje willen geven? 


Mijn profiel had ik al ingevuld voordat ik dit bericht schreef. Wat wil je nog meer weten Remco?


Hallo @RobT-Amersfoort ,

Bel zo vanaf 8.00 naar het gratis nummer 0800-0402 en dan zal er een afspraak gemaakt moeten worden met een monteur. 

 

Want volgens dit topic moet er een monteur worden ingeschakeld: 

 

 

1) Waar heb je dat nummer gevonden?

2) Ik had een monteur geregeld, maar had het probleem dus zelf al opgelost. Immers, niets deed het meer, helemaal niets en dan merk je hoe afhankelijk je van internet bent.

En omdat het onduidelijk is of ik dan toch nog een factuur voor zowel monteur (minimaal €70) als defecte adapter zou krijgen heb ik deze geannuleerd.

3) Ik word niet echt blij als ik dat bericht lees.... hoeveel kan er fout gaan en hoe lang heeft dat geduurd... 

 

 


@RobT-Amersfoort soms kunnen topics een beetje een vertekend beeld geven. Je ziet op het forum vrijwel alleen de topics waarbij iets fout is gegaan. En niet de gevallen waarbij een omruil direct goed is gegaan. 

Verder geef je aan dat het ondertussen is opgelost. Betekent dit dat je een andere adapter hebt kunnen regelen? Ik heb in ieder geval voor de zekerheid een aanvraag gedaan toch nog een losse adapter te sturen. 

Wat betreft het nummer, die staat op onze website. Door op een van deze opties te klikken kom je uit op het servicenummer. Ook als je op Google zoekt naar “Telefoonnummer KPN” Zie je als een van de eerste opties ons nummer.


@RobT-Amersfoort soms kunnen topics een beetje een vertekend beeld geven. Je ziet op het forum vrijwel alleen de topics waarbij iets fout is gegaan. En niet de gevallen waarbij een omruil direct goed is gegaan. 

Verder geef je aan dat het ondertussen is opgelost. Betekent dit dat je een andere adapter hebt kunnen regelen? Ik heb in ieder geval voor de zekerheid een aanvraag gedaan toch nog een losse adapter te sturen. 

Wat betreft het nummer, die staat op onze website. Door op een van deze opties te klikken kom je uit op het servicenummer. Ook als je op Google zoekt naar “Telefoonnummer KPN” Zie je als een van de eerste opties ons nummer.

Dank Bram voor het laten opsturen van een power adapter. Ik had nog een soortgelijke adapter liggen (12V, 1A) dus die doet het voorlopig.

Wat betreft de verwijzing naar het KPN telefoonnummer.... Ik zou zeggen: probeer het zelf eens via de meest voor de hand liggende opties…

- kpn.com

- inloggen of app gebruiken

- klantenservice

- storingen of problemen 

etc.... steeds kom je terug op de zelfde plek, en ook via het menu item 'contact' of zoeken met Google op ' telefoonnummer kpn' kom je nergens dit nummer tegen en kom je niet verder. Neem de proef op de som....en laat de community dan eens weten hoe en waar jij het gevonden hebt want het is dan vreselijk goed verstopt.

Ik wacht met spanning af wanneer de adapter komt.

 

 

 

 

 


@RobT-Amersfoort als ik zoek via google staat het nummer aangegeven bij “Mensen vragen ook”.  

Als ik de officiële route volg en naar onze site ga krijg ik inderdaad wel eerst een paar vragen. Als ik daar doorklik staat het nummer bij “Heb je het niet gevonden”. Dit is via https://www.kpn.com/service.htm

Als laatste staat het nummer ook als aangegeven telefoonnummer voor onze winkels. 

Er zijn nog meer manieren om tot het nummer te komen. We geven de voorkeur eerst de online servicetools aan te bieden. Vooral omdat blijkt dat mensen die deze gebruiken vaak snel en makkelijk een antwoord krijgen op hun vraag. Maar voor wie ons wil bellen wordt het telefoonnummer aangegeven.