Skip to main content
Beantwoord

Hoe ik kan ik een 2.4 GHz netwerk instellen op mijn Experia Box V10?

• March 24, 2026
  • 2 reacties
  • 96 keer bekeken

Onlangs heb ik een thuisbatterij laten plaatsen thuis. De software van de omvormer werkt op het 2,4 GHZ WFI netwerk van de router Experia Box V10 van KPN. Sommige routers zenden op 5GHZ of gecombineerd 5GHZ en 2,4GHZ WIFI netwerk. In dat geval werkt de monitoringsapp niet. Zit nu dus met de vraag , hoe de router te wijzigen op 2.4GHZ in deze Experia BOX V10 .

Reactie graag zsm naar mijn E-mail ******************  Dringend !

Admin: e-mailadres verborgen met het oog op de privacy

Beste antwoord door Joep1965

Ja hoor dat kan. Log even in in het modem en daar kan je een extra wifi netwerk aktief maken. Je kunt kiezen uit de 2.4ghz band en de 5ghz band. Haal je mail adres snel weg voor er allerlei grappenmakers gaan mailen. Druk op de drie stippen in je bericht en kies voor bewerk. Laat je nog even weten of het gelukt is? Hier vind je nog meer info.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 24, 2026

Ja hoor dat kan. Log even in in het modem en daar kan je een extra wifi netwerk aktief maken. Je kunt kiezen uit de 2.4ghz band en de 5ghz band. Haal je mail adres snel weg voor er allerlei grappenmakers gaan mailen. Druk op de drie stippen in je bericht en kies voor bewerk. Laat je nog even weten of het gelukt is? Hier vind je nog meer info.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi ​@Satviewer,

Ik zie dat Joep je vrij snel uitleg heeft gegeven over het aanmaken van een 2,4ghz netwerk, en hoop dat het daarmee gelukt is! We horen nog graag van je of alles in orde is nu met de thuisbatterij 😊