Skip to main content

Dankzij @Nick83 in een ander draadje is het me inmiddels gelukt om via de Firefox browser in te loggen!

 

Ik heb dus nog de inmiddels antieke 60E software.

Hoe kan ik deze nu updaten na de nieuwste firmware?

Zie nergens een knop "update" o.i.d.

Dat kunt u niet. U zult gewoon af moeten wachten.


Serieus?

 

Er zijn inmiddels al 2 of 3 nieuwe updates ofzo geweest voor de nieuwe firmware.

 

Waarom laat KPN dan sommige klanten zo lang op de oude firmware zitten?

 

Toch maar eens kijken naar een eigen modem...


Heeft u witte SuperWiFi's? Dan is dat de reden dat u de nieuwe firmware niet krijgt. Want die werkt niet samen met de witte SuperWiFi's. 


Heeft u witte SuperWiFi's? Dan is dat de reden dat u de nieuwe firmware niet krijgt. Want die werkt niet samen met de witte SuperWiFi's. 

Nee, Heb de zwarte.

2 stuks


Heeft u witte SuperWiFi's? Dan is dat de reden dat u de nieuwe firmware niet krijgt. Want die werkt niet samen met de witte SuperWiFi's. 

Nee, Heb de zwarte.

2 stuks

Die worden sinds kort ook geüpdatet, zijn er directe problemen dar je over wil naar de nieuwe software ?

Ik heb vanwege bepaalde functies en de langzame update's bij KPN voor een eigen modem gekozen, de Fritz!box 5590 Fiber. Alles in eigen beheer, bevalt me prima.


Heeft u witte SuperWiFi's? Dan is dat de reden dat u de nieuwe firmware niet krijgt. Want die werkt niet samen met de witte SuperWiFi's. 

Nee, Heb de zwarte.

2 stuks

Die worden sinds kort ook geüpdatet, zijn er directe problemen dar je over wil naar de nieuwe software ?

Ik heb vanwege bepaalde functies en de langzame update's bij KPN voor een eigen modem gekozen, de Fritz!box 5590 Fiber. Alles in eigen beheer, bevalt me prima.

 

Het probleem was dat ik niet kon inloggen.

Dus als de update van firmware verhelpt dat ik met andere browsers ook kan inloggen zou dat een groot voordeel zijn + de layout van de oude firmware brengt je terug in 1980.
Wat ik ervan gezien heb is de nieuwe layout veel overzichtelijker.

 

Soms zie ik in de KPN app de Superwifi punten niet, Hoop dat dat daarmee ook opgelost wordt.
Want de superwifi's worden dan ook geu-pdate neem ik aan.

Als ik zelf een modem koop wordt het inderdaad de Fritz!box, Deze had ik bij XS4ALL.
Was een superding!


Oké duidelijk! 
Dan vrees ik dat je nog even geduld moet hebben, de uitrol duurt al bijna 1.5 jaar geloof ik. Ze zijn wel een behoorlijk eind maar kan zomaar nog een flinke tijd duren voordat je ben krijgt. 
 

Ja ik ben zeer tevreden over de Fritz!box, vooral de nieuwe WireGuard VPN is geweldig!


Als u de kpn thuisapp bedoelt dan kunt u die hoop wel opgeven.  Die komt binnenkort namelijk te vervallen. 


Oké duidelijk! 
Dan vrees ik dat je nog even geduld moet hebben, de uitrol duurt al bijna 1.5 jaar geloof ik. Ze zijn wel een behoorlijk eind maar kan zomaar nog een flinke tijd duren voordat je ben krijgt. 
 

Ja ik ben zeer tevreden over de Fritz!box, vooral de nieuwe WireGuard VPN is geweldig!

pwoahh hoeft toch niet zo lang te duren zou je zeggen?
Nja belangrijkste was dat ik kon inloggen en dat kan nu al is het met een omweg...


Als u de kpn thuisapp bedoelt dan kunt u die hoop wel opgeven.  Die komt binnenkort namelijk te vervallen. 



Oke, Wist ik niet.
Deze functies komen dan in de mijn KPN app erbij ofzo?​​​​​​​


Ha @FamvDijk, ik zie dat je al super geholpen bent door de community. Daar heb ik dan ook weinig aan toe te voegen! Wel nog even over je laatste vraag: voor veel van de functies heb je de thuis app niet nodig. Je kunt SuperWifi punten koppelen via de stappen op de website en om het maximale uit de wifi te halen, is er de Wifi Manager

 

Alles over de nieuwe software, vind je overigens hier:

 


Reageer