Skip to main content
Antwoord

Hoe kan ik coverartarchive uitschakelen op mijn router zodat ik zonder haperingen naar internetradio kan luisteren?

• February 9, 2025
  • 8 reacties
  • 133 keer bekeken

Weet iemand (gedetailleerd) hoe ik dit moet doen. Ik hoop dat mijn internetradio dan weer af te luisteren is zonder alle haperingen door buffering

Beste antwoord door Imperial internet radio

Ik heb via kpn veilig de website geblokkeerd van coverartarchive.org

Dat scheelt al een heel stuk in het bufferen. Helemaal weg is het niet.

Gebleken is dat de producent failliet is en dat dat ook voor een groot deel van de problemen zorg. Zie topics over hetzelfde onderwerp bijv bij tweakers.

Mvg Marga

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 9, 2025

Welke merk en type modem router heb je (in bruikleen van KPN) met welke fiormware-versie?

Voor mij een onbekend fenomeen binnen KPN-routers.

Misschien dat medeforumlid ​@wjb hier meer van weet, ik heb hem even ingeseind.

Succes.

wjb
Superuser
  • February 9, 2025

Dat is geen instelling op een router.

Inmiddels super goed geholpen door een dame van de helpdesk van KPN. Het is gelukt om de website uit te schakelen via de modem. Lijkt nu een stuk beter te gaan. Top. Dank voor het meedenken

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Goed om te horen dat je er uit gekomen bent ​@Imperial internet radio, fijn dat je het deelt.

Mocht je nog eens informatie zoeken over onze modems en de instellingen, kijk dan ook eens in onze Kennisbank.

wjb
Superuser
  • February 12, 2025

Inmiddels super goed geholpen door een dame van de helpdesk van KPN. Het is gelukt om de website uit te schakelen via de modem. Lijkt nu een stuk beter te gaan. Top. Dank voor het meedenken

Ik ben heel benieuwd wat je nu bedoelt met "Het is gelukt om de website uit te schakelen via de modem." en wat je daar dan voor gedaan hebt?

Nogmaals dank en dank ook voor de tip

Fijne dag!

wjb
Superuser
  • February 12, 2025

Ik blijf benieuwd naar het antwoord op mijn vraag.

Ik heb via kpn veilig de website geblokkeerd van coverartarchive.org

Dat scheelt al een heel stuk in het bufferen. Helemaal weg is het niet.

Gebleken is dat de producent failliet is en dat dat ook voor een groot deel van de problemen zorg. Zie topics over hetzelfde onderwerp bijv bij tweakers.

Mvg Marga