Skip to main content
Antwoord

Hoe kan ik de Experia Box V9 loshalen om het nieuwe modem te installeren?

• September 19, 2023
  • 2 reacties
  • 461 keer bekeken

Omdat die verouderd is heb ik een nieuwe modem in plaats van de Experia Box v9 aangeboden gekregen. Die ligt nu klaar op het ophaalpunt, in te ruilen tegen de Experia v9. Nu krijg ik die laatste onmogelijk los . Hij is door de KPN geïnstalleerd en ik heb natuurlijk geen zin om nu een monteur tegen betaling te laten komen.

Wie heeft advies in deze?

Dank vast

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @wrdede ,

Zorg dat de stroom eraf is. Haal ook alle stekkertjes er voorzichtig uit. (Je hebt dan uiteraard geen internet meer.) 

En dan kun je het modem verwijderen van zijn plek. Desnoods met een hamer en schroevendraaier het modem losslaan van de muur als het niet op een normale manier los te schroeven is. Bij het inleverpunt checken ze niet of het modem nog werkt. En de V9 gaat ook nooit meer gebruikt worden. Het wordt alleen nog maar door KPN milieuverantwoordelijk afgevoerd. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 19, 2023

Hallo @wrdede ,

Zorg dat de stroom eraf is. Haal ook alle stekkertjes er voorzichtig uit. (Je hebt dan uiteraard geen internet meer.) 

En dan kun je het modem verwijderen van zijn plek. Desnoods met een hamer en schroevendraaier het modem losslaan van de muur als het niet op een normale manier los te schroeven is. Bij het inleverpunt checken ze niet of het modem nog werkt. En de V9 gaat ook nooit meer gebruikt worden. Het wordt alleen nog maar door KPN milieuverantwoordelijk afgevoerd. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 19, 2023

Dank. Dan ga ik wel slopen...😉