Skip to main content

De monteur heeft  bij de installatie van de v12 het beheerder wachtwoord veranderd door een underscore letter.

Hoe/waar kan ik op mijn android Handy (G-mail) deze letter vinden? (inloggen in thuis app).

Of is he misschien beter het modem te resetten en dan het wachtwoord van de stikker (achter op het modem) te gebruiken en dan een nieuwe wachtwoord in te stellen.

 

 

Resetten is ook een optie, als er geen speciale wijzigingen zijn gedaan door die monteur?


Ik heb een Motorola.

Bij mij zit linksonder ?123 Dan zie ik !#1. ook underscore mar als ik dat aanklik en de volgende letter tip verspringt die letter. Dus de underscore staat dan alleen en niet onder de letter.

Alsvast bedankt voor het verzoek om te helpen.

 


Oh je bedoel een letter met een streepje eronder?

Ik denk dat die monteur dan een hoofdletter bedoeld, want zo schrijf ik dat ook altijd op namelijk.

Dus overal waar een een streepje onder staat, is een hoofdletter.


Oh je bedoel een letter met een streepje eronder?

Ik denk dat die monteur dan een hoofdletter bedoeld, want zo schrijf ik dat ook altijd op namelijk.

Dus overal waar een een streepje onder staat, is een hoofdletter.

HaHaHa, dat moet je ook maar net weten! 😂 


ja hij bedoelde de hoofdletter S


Oh je bedoel een letter met een streepje eronder?

Ik denk dat die monteur dan een hoofdletter bedoeld, want zo schrijf ik dat ook altijd op namelijk.

Dus overal waar een een streepje onder staat, is een hoofdletter.

HaHaHa, dat moet je ook maar net weten! 😂 

 

 

Ik zeg het er dan ook wel altijd bij 😁 

 

 

ja hij bedoelde de hoofdletter S

 

Toppie 🥳


En … hoe type je dat dit rare letter teken?


Zijn jullie er  nog ?

Alvast een prettig weekend


Ik ben er nog. Maar ik begrijp je laatste vraag niet

 

En … hoe type je dat dit rare letter teken?

 


Hoe kan ik de letter S met underscore samen tippen met mijn handy. (welke toetsen)?


Dat hoeft niet, want het gaat om de hoofdletter S. Die underscore kun je vergeten, want dat was alleen maar om aan te geven dat het om een hoofdletter gaat.


Maar op het wachtwoord zonder de streep onder de hoofdletter S zegt hij wachtwoord niet correct


Ik heb het wachtwoord  met S en meer getippt.) ….

Maar ik ben er nu wel …. (hoi)  Hij heeft blijkbaar nog twee tekens (groot of klein) op geschreven die niet zo moeten zijn. Maar ik ben nu wel ingelogd.

Bedankt toch voor je hulp. Met op en weer zijn wij/ik toch blij.

Prettig weekend

Dieter


Maar ik heb toch nog een advies voor de heren Monteurs 😀

Schrijven jullie voor de gewoone mensen (idioten 😢) de invormatie zo op als wij die moeten intikken.

Wij denken en schrijven elk letter en teken zo op als jullie dat op een notitie aan ons geven.

(Juist bij wachtwoorden zijn wij zo) 😭

Nogmaals bedankt voor je hulp,

Dieter

 


Ik heb het wachtwoord  met S en meer getippt.) ….

Maar ik ben er nu wel …. (hoi)  Hij heeft blijkbaar nog twee tekens (groot of klein) op geschreven die niet zo moeten zijn. Maar ik ben nu wel ingelogd.

Bedankt toch voor je hulp. Met op en weer zijn wij/ik toch blij.

Prettig weekend

Dieter

 

Mooi zo.

Bij het tandwieltje rechtsboven kun je het beheerderswachtwoord wijziging als je dit wilt.


👍