Skip to main content
Antwoord

Hoe kan ik een kapot modem laten vervangen?

• May 3, 2025
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

Hoe moet ik een nieuwe modem aanvragen omdat de oude stuk is?

Hoelang gaat dat duren en krijg je een compensatie omdat we geen gebruik kunnen maken van internet en tv?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hey ​@Schouten p. Welkom op de KPN Community! 

Het snelste is in dit geval gelijk contact leggen met onze helpdesk. Zij kunnen je verbinding en modem doormeten en dan gelijk de juiste acties uitzetten. Is dit inmiddels gelukt en ben je weer online? 

Een compensatie ga ik helaas niet over, maar over het algemeen wordt dat niet gegeven bij een defect modem. Wat is er precies defect aan het modem trouwens? 

Weet ook dat je via een terugbelafspraak telefonisch contact met ons kunt krijgen. Dan bellen we je op een moment dat het beste voor jou uitkomt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 3, 2025

Bel even met de klantenservice 0800-0402 en u heeft met een dag een nieuw modem. Het is nu wel weekend dus wellicht duurt het dan een dag langer.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 3, 2025

Beste ​@Schouten p als je ook KPN mobiel hebt kun je een gratis databundel vragen en je mobiel als hotspot gebruiken voor internet zolang je nog geen ander modem hebt.

Een andere compensatie is er niet.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 6, 2025

Hey ​@Schouten p. Welkom op de KPN Community! 

Het snelste is in dit geval gelijk contact leggen met onze helpdesk. Zij kunnen je verbinding en modem doormeten en dan gelijk de juiste acties uitzetten. Is dit inmiddels gelukt en ben je weer online? 

Een compensatie ga ik helaas niet over, maar over het algemeen wordt dat niet gegeven bij een defect modem. Wat is er precies defect aan het modem trouwens? 

Weet ook dat je via een terugbelafspraak telefonisch contact met ons kunt krijgen. Dan bellen we je op een moment dat het beste voor jou uitkomt.