Skip to main content
Antwoord

Hoe kan ik een nieuw modem krijgen? V10 wil niet meer aan de muur

• May 22, 2025
  • 1 reactie
  • 91 keer bekeken

Op ons adres maken wij al een paar jaar gebruik van de Experia Box v10. Wegens een grote verbouwing in ons huis zijn er ook dingen gesloopt rond de meterkast. Bij de bouw van onze nieuwe meterkast binnenkort, willen wij graag onze modem ook ophangen en dat kan niet met deze modem, waarschijnlijk omdat er wat afgebroken is. 

Ik heb al meermaals geprobeerd te zoeken naar de mogelijkheid om een nieuwe modem aan te vragen, maar dat wilt niet lukken. Via de chatbot krijg ik ook steeds het antwoord dat ik geen nieuwe modem kan aanvragen, omdat deze alsnog wel werkt (alle lampjes branden en wij hebben gewoon internet en TV). Maar graag zou ik ook van de mogelijkheid gebruik willen maken om over te stappen op de nieuwe KPN Box 12, omdat dit één van de nieuwere generaties modems is en deze WiFi 6 bevat. Waar en hoe kan ik deze aanvragen en zo mijn oude modem inruilen met de nieuwe modem? 

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@Mayk B. 

De chatbot heeft gelijk. Zolang jouw Experia Box v10 goed werkt, krijg je geen ander modem.

De v10 heeft een voet die ook als ophangbeugel gebruikt kan worden. Als deze beugel stuk is (nokje afgebroken) dan kan je daarvoor een nieuwe beugel aanvragen. 

Je kunt het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Dat kan via 0800-0402. Je kan hiervoor ook een terugbelafspraak maken (rechtsonder op die pagina). Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 22, 2025

Hallo ​@Mayk B. 

De chatbot heeft gelijk. Zolang jouw Experia Box v10 goed werkt, krijg je geen ander modem.

De v10 heeft een voet die ook als ophangbeugel gebruikt kan worden. Als deze beugel stuk is (nokje afgebroken) dan kan je daarvoor een nieuwe beugel aanvragen. 

Je kunt het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Dat kan via 0800-0402. Je kan hiervoor ook een terugbelafspraak maken (rechtsonder op die pagina). Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt.