Skip to main content

luister, hoe kan ik een modem regelen. ik wil een nieuwe. de oude is oud , en nu wil ik een 12, ik heb een 10 maar die is ***, waarom kan ik geen contact regelen over het regelen van een nieuwe modem, wat een *** site , beetje rond gestuurd worden , ik zit hier op mijn pc en wil een nieuwe modem , zo moeilijk kan dat toch niet zijn, stuur een verse, ik ben al langer dan 10 jaar bij julie , mijn 2de modem van julie is nu oud, en nu wil ik een nieuwe, *******, ********* wat lame dat ik dat hier op een forum moet melden . lekker contact hebben julie zeg wat een ballen toko.  ik wil gewoon een goede verbinding met een reeds verse modem ik woon toch niet in senegal ofzo. ik moet gewoon supersnelle verbinding hebben met nieuwe onderdelen. mijn pc is nieuw. nu ook nieuwe modem graag. waar kan ik dat ding bestellen. ik ben al ingelogt op deze *** site wat nu. ********* dat ik ook niet kan bellen , kost zeker te veel geld he , stelletje goedkope , makkelijk geld verdienen slechte service ,mensen , heel irritant dat ik niet het vakje nieuwe modem aan kan vinken, zoals een vakje met nieuwe modem, klik hier. ofzo,

*Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels (taalgebruik)

Misschien kunt u zich een beetje gedragen. We houden hier niet van dit taalgebruik.  U krijgt alleen een nieuw modem als de huidge kapot is. Punt!! 


Over ongepast taalgebruik gesproken..

 

Dan, een Experiabox V10 is een modem die aan alle hedendaagse standaarden voldoet. Velen beschouwen hem ook als een beter apparaat dan de Box12. Als de V10 nog goed werkt wordt deze uit kosten- milieu-aspect niet vervangen.

 

De klantenservice is trouwens wel gewoon telefonisch bereikbaar via 0800-0402.


Dag @larstig! Je frustraties uiten mag, maar wel op een respectvolle manier, zeker voor het vrouwelijk geslachtsdeel, en met onze huisregels in het achterhoofd. 

Je kunt hier geholpen worden door klanten of door één van de KPN medewerkers/ moderators, zodra je topic aan de beurt is. Heb je liever contact met onze klantenservice, dan kan dat ook:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.

Hoi @larstig ,

Welk probleem ervaar je met de V10?

Is het echt een v10 en geen ZXV10(v7 dus)?

V10
ZXV10 H220N V7

Je tekst is ook heel erg onduidelijk,Wat heeft een toko(chinese supermarkt) met KPN te maken??


Hallo zit erbij de oude modem ook een adapter 


Hallo zit erbij de oude modem ook een adapter 

Hallo @Gepje wat is het doel van die vraag, je reageert binnen een topic van bijna 1 jaar oud?

Â