ik wil de router op 2,4 GHz zetten
http://192.168.2.254 al geprobeerd?
Dit artikel op de kennisbank legt het uit. Mocht het niet lukken om de inlogpagina te bereiken helpt het om een andere browser te proberen. En je VPN moet uitstaan, mocht je daar gebruik van maken.
Hallo
Geen idee
Experia Box v10ZXHN H369A
Ik vind allemaal mooie verhalen hoe ik het moet doen dat is duidelijk, maar HOE kom ik in de BOX
Heb je al gekeken naar het artikel in de kennisbank waar DaveA vier uur geleden naar heeft verwezen? Daar staat het stap voor stap beschreven.
Ik heb het gezien maar het inlogen bij Admin kan niet omdat het wachtwoord al eens gebruikt is, Dan moet ik de computer op fabriek instelling terug zetten, maar ik weet niet war daar de gevolgen van zijn.
Ik moet wachten op mijn schoonzoon die heeft er meer verstand van.
Hi
Als je helemaal niet meer kunt inloggen omdat het admin wachtwoord fout is kun je het modem resetten. Hierdoor verdwijnen al je gegevens die je eventueel hebt veranderd in het modem. Denk aan port forwarding, wifi-gegevens etc. Maar dit heeft geen effect op de computer.
Zo reset je de Experia Box V10
-
Pak een tandenstoker, paperclip of een ander puntig voorwerp.
-
Zoek het reset-gaatje aan de achterkant van het modem. Deze zit boven de aan-/uitknop. Je ziet 't ook op de afbeelding.
-
Druk het reset-knopje in totdat het powerlampje rood begint te branden. Dat duurt 3 tot 5 seconden. Laat het knopje hierna meteen los.
-
De box start nu opnieuw op. Dit kan 30 minuten duren. Daarna gaan de lampjes Power, Services en Internet weer branden.
Het wachtwoord veranderen gaat niet,
Als je mij kan bellen dan kan ik mijn probleem beter uitleggen ***
Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Hi
Ik heb prima internet geen probleem maar ook heb ik een gras maaier die niet meer werkt en deze moet opgestart worden met internet werkend op 2,5GHz en geen 5GHZ. Dus moet ik in de experia box zijn.
Ik heb hetzelfde probleem: kon vorige week nog prima inloggen. Nu na update doet mijn wachtwoord het niet meer. Ik weiger mijn modem te resetten, dan moet ik alles opnieuw instellen. Bovendien staat in de instructies dat het default wachtwoord achter op de modem staat. Daar staat geen admin wachtwoord, alleen een default WPA2 key, die niet meer operationeel is.
Ik heb gewoon internet, WiFi, kan met de app het netwerk zien. Maar ik kan niet meer inloggen in mijn modem via http://192.168.2.254/ . Krijg alleen maar meldingen “dit veld is verplicht” en “het wachtwoord is verkeerd”. Waarvan ik zeker weet dat het niet verkeerd is. Het enige wat ik zie is dat mijn wachtwoord geen gebruikersnaam kent. Was het mogelijk om deze zonder admin in te stellen?
Wat moet ik nu doen om er in te komen? Alle instructies die ik zie geven tegenstrijdige informatie.
- eerste keer geen wachtwoord invullen: “dit veld is verplicht”
- op het login scherm reset en dan wachtwoord achterop modem gebruiken: die bestaat niet.
- met een paperclip resetten: dacht het niet.
Hoe gaat KPN dat oplossen ?
Bovendien staat in de instructies dat het default wachtwoord achter op de modem staat. Daar staat geen admin wachtwoord...
Probeer eens: inloggen@v10
Wat een waardeloos wachtwoord. Als je dat hier plakt maakt het forum er een email link van. Want er zit een apenstaartje in.
Inloggen@v10 werkte ook niet
Ik heb vandaag gebeld met KPN. Er zijn meerdere gebruikers die dit probleem hebben. Er is kennelijk een interne memo waarin staat dat dit een migratieprobleem is en dat “eind van de maand” een nieuwe update komt waardoor het probleem opgelost kan worden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.