Skip to main content

Wegens problemen met mijn box 10 heb ik vandaag toch maar besloten mijn box 12 uit de originele doos te halen en te installeren. Hier in het forum lees ik veel over updates een jaar geleden maar niets over wat je nu kan doen om deze box te updaten. De versie is SGEJ1000060E. Heb helaas al gereset naar fabrieksinstellingen maar dat helpt niet ...

U kunt er helemaal niets aan doen. U zult gewoon af moeten wachten totdat het KPN behaagd de KPN Box te updaten.


Ik heb best wel wat geduld maar ik wacht al meer dan een MAAND en zit nog steeds op SGEJ1000060E

Wifi crasht meerdere keren per dag …  gebeld met KPN die zeggen wachten … Ik snap dit echt niet ...

 


Het kan zomaar zijn dat u met de kerst de update nog niet heeft.

Maar…

U had eerst de v10, daar ging het niet mee, nu de KPN Box 12 met 60E firmware, daar gaat het ook niet mee kennelijk. 

Mankeert er dan niet gewoon iets aan uw netwerk? Uw apparaten die op een een verkeerde manier geconfigureerd zijn ofzo?

Want de 60E firmware is gewoon goed hoor. Die hoort niet te "crashen" ofzo.


Wegens problemen met mijn box 10 heb ik vandaag toch maar besloten mijn box 12 uit de originele doos te halen en te installeren.

Hoe kan zijn dat je 2 modem in bezit heb? Indien je de V10 niet terug gestuurd had, staat hij nog als actief modem op jouw aansluiting.

 

Ik heb best wel wat geduld maar ik wacht al meer dan een MAAND en zit nog steeds op SGEJ1000060E

 

Een maand is niet, sommige wachten al sinds de nieuwe KPN firmware V3...24 meer dan 1 jaar geleden.

Maar zoals boven geschreven, indien de V10 nog in KPN administratie staat, kan je eeuwig wachten.


Reageer