Skip to main content
Antwoord

Hoe kan ik ouderlijk toezicht uitschakelen op Box 12?

• August 31, 2025
  • 4 reacties
  • 63 keer bekeken

Leen59
Wijsgeer

Er staan volgens het overzicht 2 apparaten onder ouderlijk toezicht, maar ik kan nergens vinden welke dat zijn. Kan ik ouderlijk toezicht in zijn geheel uitschakelen, en zoja, hoe?

Beste antwoord door Leen59

Box12 met de laatste firmware. Factory reset heeft het ook niet opgelost. Als het niet vreemd zou zijn had ik de vraag niet gesteld 😂

Het enige wat ik kan bedenken is dat het om niet meer verbonden apparaten gaat, maar dat zou na een reset toch weg moeten zijn.

Edit, reset was gedaan met de SW1’s nog gekoppeld. Zojuist reset gedaan met alleen de SW2 gekoppeld. Probleem opgelost.

Topic mag gesloten worden.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • KPN Monteur
  • August 31, 2025

je kunt het instellen per apparaat. per apparaat staat er ook een potlood bij waarbij je de instellingen van dat apparaat kan wijzigen of de blokkering helemaal opheffen.

als er geen apparaten in de lijst staan, wordt er ook geen ouderlijk toezicht toegepast.

Leen59
Wijsgeer
  • Auteur
  • August 31, 2025

Dit is wat ik zie:

Forum|alt.badge.img+8
  • KPN Monteur
  • August 31, 2025

dat is dan wel weer bijzonder, om zo maar te zeggen. je zou zeggen als er 2 apparaten in beheer staan, dat je deze dan ook zou zien in de lijst…

over welk modem met welke firmware hebben we het hier?

Leen59
Wijsgeer
  • Auteur
  • Antwoord
  • August 31, 2025

Box12 met de laatste firmware. Factory reset heeft het ook niet opgelost. Als het niet vreemd zou zijn had ik de vraag niet gesteld 😂

Het enige wat ik kan bedenken is dat het om niet meer verbonden apparaten gaat, maar dat zou na een reset toch weg moeten zijn.

Edit, reset was gedaan met de SW1’s nog gekoppeld. Zojuist reset gedaan met alleen de SW2 gekoppeld. Probleem opgelost.

Topic mag gesloten worden.

Â