Skip to main content

Hallo allemaal,

Hoe kan ik eenmaal geforwarde poorten weer verwijderen?
Ik kan ze wel uitschakelen maar het begint nu aardig op te hopen in mijn interface en zou er wel wa tuit willen gooien.

Ik heb firmware V12.C.23.04.39 draaien op de Box 12.

Hallo allemaal,

Sinds ik de nieuwe firmware heb op mijn KPN box 12 vind ik nergens meer iets van logs terug.
Ik heb firmware V12.C.23.04.39.

Kijk ik er overheen?


Hoi @Arpanet, welkom op onze community! Ik heb je topics even samengevoegd. 
Volgens mij moeten beide functies nog gewoon werken, heb je het in de tussentijd nog kunnen vinden? 
 

Op onze kennisbank hebben we hier een hoop handige artikelen over!

 

En in de product update staat ook nog een hoop informatie:


Hoi Thomas,

In de informatie over d epoort forwarden. Ze hebben het daar over bewerk- en verwijderknoppen (potlood en prullenbak icoon) maar deze zie ik er niet bij staan.

Die topic van de software update ken ik goed, ik heb zelf een fabrieksreset uit moeten voeren voordat ik deze update doorkreeg in mijn Box 12.


Als je teveel in of ge-uitzoomd staat in de browser dan valt er soms informatie weg. Hoe staat de browser zoom nu?


Bedankt voor je tip BruisTablet!

Met in- of uitzoomen zie ik geen knoppen oid meer dan dat ik met de 100% view zie.


Werkt u gewoon op de pc of laptop? Of gebruikt u een mobiel/tablet? 


Hoi Nick,

Je bracht me op het idee om het eens in een andere browser te testen.
Ik heb het nu alleen nog maar op 2 PC’s getest met Firefox.
Nu in Edge geprobeerd, nog steeds niets. Maar met uitzoomen naar 90% kwamen de icoontjes tevoorschijn.
In Firefox nog een paar keer geprobeerd, en is soms zichtbaar, soms niet.

Bedankt voor de hulp.


Heeft u een klein beeldscherm ofzo? Of lage resolutie? Want zomen naar 90% zou normaal gesproken niet nodig moeten zijn.


Hallo allemaal,

Sinds ik de nieuwe firmware heb op mijn KPN box 12 vind ik nergens meer iets van logs terug.
Ik heb firmware V12.C.23.04.39.

Kijk ik er overheen?

In de nieuwe firmware V12.C.23.04.39. zijn geen logs meer beschikbaar zover ik weet.


Heeft u een klein beeldscherm ofzo? Of lage resolutie? Want zomen naar 90% zou normaal gesproken niet nodig moeten zijn.


Ik heb dit op een 22 inch monitor en een 15 inch laptopscherm getest.
Het probleem zat hem bij mij vooral in de Firefox webbrowser. Met wat uitzoomen zie ik de knoppen soms wel en soms helemaal niet.
Maargoed, ze zijn er, kan beter.

Voor wat betreft de logs, die zijn volgens mij helemaal verdwenen.
Ik heb wel de wens dat er iets van logs terugkomen voor de thuisgebruiker. Ik had laatst een vermoeden dat de router opnieuw was opgestart, dit kan nu niet meer achterhalen.

Bedankt allemaal voor de reacties.