Skip to main content
Antwoord

Hoe kan ik UPnP aanzetten op mijn Experia Box V10? Kan KPN dat op afstand?

• July 14, 2023
  • 7 reacties
  • 179 keer bekeken

Kan KPN mijn UPnP op afstand aanzetten?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @Raridder, welkom op het forum. Op afstand kunnen wij dat soort dingen niet wijzigen inderdaad, dat kan je zelf doen door in te loggen op het modem. 

Is dat inmiddels gelukt? In onze Kennisbank hebben we ook een artikel die uitleg geeft over het inloggen op jouw modem en hoe je instellingen kunt wijzigen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• July 14, 2023

Gelukkig niet @Raridder 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 14, 2023

Hoe kan ik dan in mij. Modem komen om hem aan te zetten? Ik probeer in te loggen maar blijft om een wachtwoord vragen. Ik heb de we gebruikt van mijn experia v10

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • July 14, 2023

Bij de eerste keer inloggen op de v10 gebruikt u geen wachtwoord. Vervolgens moet u zelf een wachtwoord verzinnen en dat instellen. Dat wachtwoord vraagt die ter controle ook nog een 2de maal.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Raridder, welkom op het forum. Op afstand kunnen wij dat soort dingen niet wijzigen inderdaad, dat kan je zelf doen door in te loggen op het modem. 

Is dat inmiddels gelukt? In onze Kennisbank hebben we ook een artikel die uitleg geeft over het inloggen op jouw modem en hoe je instellingen kunt wijzigen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 19, 2023

Ik heb het nog niet geprobeerd. Dat zou ik vanavond wel kunnen proberen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 24, 2023

UPnP is nu aan. Dank jullie wel voor de hulp!

• July 24, 2023

UPnP is geen veilig protocol en het is aan te raden het uit te laten staan.