Skip to main content

Als ik het vermelde op adres intikt dan zie ik dus admin, ik vul niet het standaard wachtwoord in en klik dus ga verder.

dan krijg ik de melding , let op dit is geen  beveiligde verbinding en iedereeen kan dus meelezen.

wat moet ik dan doen, ben een oude bok van ruim 83 niet onhandig met de moderne tijd maar wel extra voorzichtig.

gaarne een tip hoe dat beveiligd kan, ik moet het IP adres van mijn slide electrische gordijnen weten.

alvast bedankt voor de eventuele oplossing.

ferry

Beste ​@Ferry laan inloggen in je modem is altijd veilig, want het gaat via je interne netwerk en niet via de internetverbinding met de grote boze buitenwereld.

Hallo ​@Ferry laan , de verbinding met je Experiabox is inderdaad niet versleuteld. KPN is van mening dat dit binnen het eigen netwerk geen probleem is. Je browser geeft die waarschuwing omdat die er van uit gaat dat alle verbindingen altijd beveiligd zouden moeten zijn.

Geen probleem dus als je thuis zelf naar het adres van je Experiabox gaat.

Geweldig, wat een snelle reactie.

dank je wel en een fijne dag.

mvg Ferry 

Bedankt en uiteraard gelukt, allleen het geen wat ikwilde zien zag ik niet,wel de iPad en iPhone van ons 2 maar niet de slide electrische gordijnen maar dat is een kwestie van de leverancier bellen.

dit was voor mij de eerste x op het forum en ben echt blij verrast.

Reageer