Skip to main content
Vraag

Hoe kan ik veilig inloggen op Experia Box V10?

• January 6, 2025
  • 8 reacties
  • 68 keer bekeken

Als ik het vermelde op adres intikt dan zie ik dus admin, ik vul niet het standaard wachtwoord in en klik dus ga verder.

dan krijg ik de melding , let op dit is geen  beveiligde verbinding en iedereeen kan dus meelezen.

wat moet ik dan doen, ben een oude bok van ruim 83 niet onhandig met de moderne tijd maar wel extra voorzichtig.

gaarne een tip hoe dat beveiligd kan, ik moet het IP adres van mijn slide electrische gordijnen weten.

alvast bedankt voor de eventuele oplossing.

ferry

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 6, 2025

Beste ​@Ferry laan inloggen in je modem is altijd veilig, want het gaat via je interne netwerk en niet via de internetverbinding met de grote boze buitenwereld.

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 6, 2025

Hallo ​@Ferry laan , de verbinding met je Experiabox is inderdaad niet versleuteld. KPN is van mening dat dit binnen het eigen netwerk geen probleem is. Je browser geeft die waarschuwing omdat die er van uit gaat dat alle verbindingen altijd beveiligd zouden moeten zijn.

Geen probleem dus als je thuis zelf naar het adres van je Experiabox gaat.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 6, 2025

Geweldig, wat een snelle reactie.

dank je wel en een fijne dag.

mvg Ferry 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 6, 2025

Bedankt en uiteraard gelukt, allleen het geen wat ikwilde zien zag ik niet,wel de iPad en iPhone van ons 2 maar niet de slide electrische gordijnen maar dat is een kwestie van de leverancier bellen.

dit was voor mij de eerste x op het forum en ben echt blij verrast.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Ferry laan! Welkom op de KPN Community, fijn dat het je zo goed bevalt en van harte welkom! Ben je er nog uitgekomen met de gordijnen zelf? Als je hulp nodig hebt dan denken we graag even met je mee. 

We hebben op de Community ook andere bronnen waaruit je informatie kan putten. Bijvoorbeeld onze product updates maar zeker ook onze eigen kennisbank

Trek bij verdere vragen gerust nog even aan de bel en post dan gerust nog even een topic.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 9, 2025

Dank U wel voor Uw bericht.

dank zei de fijne reacties op de community heb ik kunnen zien welke op adressen , alleen zag ik de gordijnen niet, dus binnenkort bellen met Robbshop die het merk slide heeft overgenomen. Ik weet niet of ik de gordijnen in werking moet zetten om het Ip te zien.ach we zien wel.

mvg Ferry Laan

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • January 10, 2025

Top! Mocht je nog hulp nodig hebben laat het dan weten.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 10, 2025

Hallo allemaal

bedNkt voor jullie reacties.

inmiddels van robbshop het IP ADRES GEKREGEN van de slide .

dus ik kan de gordijnen nu programmeren .

even een tip als dat mag, dat slide is echt super om je gordijnen te bedienen, doe robbshop geeft nu de kans op een pre order voor €149,00 nog een week kosten normaal €299.00 heb ik ook betaald  ze hebben het overgenomen van de ontwikkelaar maar deze kon het niet redden door o/a personeelsgebrek robbshop moest 350 pre orders hebben om er mee door te gaan, binnen de kortste tijd hadden ze er meer als 520. Dus populair.ze gaan ze medio juli uitleveren.

ik heb totaal geen zakelijke binding met Robbshop maar het is een ongelooflijk klantvriendelijk bedrijf zeer service gericht.

mvg Ferry Laan

ps misschien mag ik zo iets niet schrijven op de community, dan daarvoor excuus.