Skip to main content
Antwoord

Hoe kan ik zien of update is uitgevoerd op Experia Box V10

• May 16, 2025
  • 5 reacties
  • 133 keer bekeken

Hoe kan ik zien of de update is uitgevoerd?

na melding dat mijn modem update heeft gehad valt wifi veel weg en mij super wifi punten krijg slecht verbinding met de modem 

ik zie ook dat de naam van de wifi punten zijn veranderd max 2 zichtbaar omdat 4 punten en als ik verbinding heb kan ik niet meer de lamples van de punten aanpassen,

na telefonisch contact verteld zij dat modem geen update heeft gekregen maar wel ineens boven staande problemen 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Swarfega, welkom hier. Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden, waarvoor dank. 

Ik denk uiteraard graag mee. De vraag is al gesteld: zou je willen kijken welke versie je modem heeft? Op basis hiervan kunnen we verder helpen. Open een browser en ga naar 192.168.2.254 of mijnmodem.kpn

Als je in de V10 modem inlogt en als helemaal onderin ziet staan…

2008-2023 ZTE Corporation. Alle rechten voorbehouden  |   V1.01.00T04.3Intermediate

dan is de V10 niet ge-update en dus nog de oorspronkelijke Firmware.

Wat je in ieder geval kunt doen is de SuperWifi's opnieuw koppelen, zie hieronder hoe je dit doet. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • May 16, 2025

2008-2023 ZTE Corporation. Alle rechten voorbehouden  |   V1.01.00T04.3Intermediate

Het is maar de vraag of de V10 ooit nog wordt ge-upgrade want ik sta er al ruim een jaar op te wachten.

Gelet op de vele gemelde klachten na de update van de V10 is het nog maar de vraag of je dat wel wilt.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 16, 2025

Beste ​@srna513006 en ​@Swarfega de updates voor de V10 z;ijn in volle gang, je kunt het niet forceren, je komt vanzelf een keer aan de beurt.

Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • May 16, 2025

@JanD,

Mijn opmerking ‘Het is nog maar de vraag of de V10 ooit wordt ge-upgrade..’ is gebaseerd op de uitspraak van een KPN Service medewerker.

Een paar maanden geleden had ik problemen met het gebruik van Wifi 2.4 GHz en raadpleegde de KPN klantenservice met terugbelverzoek.

Tijdens het daaropvolgende gesprek om het probleem op te lossen vroeg de Service medewerker welke FW op de V10 was geïnstalleerd en desgevraagd zei de medewerker dat het nog maar de vraag is of de FW van de V10 überhaupt nog wordt vervangen.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 16, 2025

Beste ​@srna513006 die medewerker heeft jou dan verkeerd voorgelicht.

Zie bij de rubriek product updates/modems/V10.

Alle V10 modems in omloop worden bijgewerkt, dat gebeurt in batches 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 20, 2025

Hi ​@Swarfega, welkom hier. Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden, waarvoor dank. 

Ik denk uiteraard graag mee. De vraag is al gesteld: zou je willen kijken welke versie je modem heeft? Op basis hiervan kunnen we verder helpen. Open een browser en ga naar 192.168.2.254 of mijnmodem.kpn

Wat je in ieder geval kunt doen is de SuperWifi's opnieuw koppelen, zie hieronder hoe je dit doet.