Skip to main content

Beste, 

Wij zijn vandaag overgestapt op glasvezel. Hierdoor komt onze modem nu in de meterkast te hangen, in plaats dat hij naast de televisie stond. Ik zie op het forum dat hij in de doos zou moeten zitten, alleen deze is al enige tijd geleden (Denk 2 jaar) weggegooid. 

Aan de telefoon weigeren ze je te helpen en geven ze je het gevoel dat je gek bent. Ook al heb ik aangegeven dat het hier bij een andere vraag zag dat die er wel moet zijn. 

Zou iemand mij hier kunnen helpen aan zo'n beugel? 
Alvast ontzettende bedankt. 

met vriendelijke groet, 


Suzanne

Hi @SuzanneV,

Ik kijk graag even of ik je hier verder mee kan helpen, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Hoi @Maja_ ,

Ik heb het hopelijk zo goed ingevuld. 

 

Met vriendelijke groet,

Suzanne 


Bedankt @SuzanneV, er is een bevestigingsbeugel naar je onderweg! 😊


Ontzettend bedankt @Maja_ 


Graag gedaan!


Beste, 
 

Bij mij is de box geinstalleerd door een kpn monteur zonder beugel. Nu met de komst van glasvezel willen wij hem ook graag aan de wand bevestigen maar hier hebben wij geen beugel voor. Zou ik er ook een opgestuurd kunnen krijgen?

Met vriendelijke groet,

Joost Schut 


Hij is onderweg @JoostSchut!


Goedendag, 

ik zou ook graag een beugel ontvangen, de onze is helaas kapot.

met vriendelijke groet,

  Georg Steinfelder 


Hi @Georg Steinfelder,

Als je je gegevens invult in je profiel en hier een seintje geeft als je dat hebt gedaan, stuur ik er 1 naar je op!


 Toch nog even aanvullen als het mag.

. . .  overgestapt op glasvezel. Hierdoor komt onze modem nu in de meterkast te hangen, in plaats dat hij naast de televisie stond.

Het modem kan juist heel goed op afstand staan, middels een normale internet (ethernet) kabel.
Dat kan met name voordelen hebben voor een betere dekking van het wifi signaal, door het “modem” meer centraal te plaatsen.
( het is eigenlijk geen modem maar een kastje met wifi en router, maar goed, technische terminologie is wel vaker . . . .)

 


Hi @Georg Steinfelder,

Als je je gegevens invult in je profiel en hier een seintje geeft als je dat hebt gedaan, stuur ik er 1 naar je op!

@Maja_ 

Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb mijn profiel ingevuld.


Ik zie dat hij inmiddels onderweg is @Georg Steinfelder, en dinsdag afgeleverd gaat worden 😊


Hallo

 

help!!!

ons modem word verplaats naar de meterkast maar nu kan ik de muurbeugel niet meer vinden.

is het een mogelijkheid een nieuwe muurbeugel te krijgen voor mijn modum ? Het betreft een zwart modum recent ontvangen….

 

mvg Dylan 


Hallo

 

help!!!

ons modem word verplaats naar de meterkast maar nu kan ik de muurbeugel niet meer vinden.

is het een mogelijkheid een nieuwe muurbeugel te krijgen voor mijn modum ? Het betreft een zwart modum recent ontvangen….

 

mvg Dylan 

Als jij hebt gezorgd dat je forumprofiel zo volledig mogelijk is ingevuld dan zal een moderator binnen enkele dagen een muurbeugel opsturen. 


Er is een muurbeugel naar je onderweg @Dylkno! In verband met de kerstdagen zal je hem vermoedelijk in de 2e helft van volgende week gaan ontvangen. 


Beste Maja van KPN,

Is het mogelijk mij ook een muurbeugel te sturen?

Met verhuizing kwijtgeraakt helaas.

 

MVG

Ed

 


Hi @Edkros,

Als je je gegevens invult in je profiel en hier een seintje geeft als je dat hebt gedaan, stuur ik er 1 naar je op!


Hallo Maja,

Profiel ingevuld.

Bij voorbaat dank.

MVG

Ed


Thanks, hij is onderweg @Edkros 😊


Goedemorgen Maja van KPN,

 

Is het mogelijk dat ik ook een beugel krijg. Deze is er niet meer.

Bij voorbaat dank.

 

Met vriendelijke groet,

Ben


Ook naar jou is er 1 onderweg @Barnhard 😊


Beste Maja, bij ons is deze helaas ook zoek. Zou jij er voor ons ook één willen opsturen? Groet Robin


Hi @RBN026, ik wil jou (en eventuele anderen die hier terechtkomen) verzoeken om hier toch even voor te bellen met 0800 - 0402. Mijn telefonische collega's hebben de mogelijkheid om een losse muurbeugel te verzenden en op die manier worden jullie hier het snelst mee verder geholpen 😊


Beste Maja, ik had je ook al een persoonlijk bericht gestuurd, maar zou je mij ook een beugel willen opsturen? Alvast bedankt. 

vriendelijke groeten, Marc


Hi,

 

De wandbeugel van de KPN box 12 is helaas afgebroken. Zou u een nieuwe op kunnen sturen? 
 

Groet,

Nico