Skip to main content

Beste, 

Wij zijn vandaag overgestapt op glasvezel. Hierdoor komt onze modem nu in de meterkast te hangen, in plaats dat hij naast de televisie stond. Ik zie op het forum dat hij in de doos zou moeten zitten, alleen deze is al enige tijd geleden (Denk 2 jaar) weggegooid. 

Aan de telefoon weigeren ze je te helpen en geven ze je het gevoel dat je gek bent. Ook al heb ik aangegeven dat het hier bij een andere vraag zag dat die er wel moet zijn. 

Zou iemand mij hier kunnen helpen aan zo'n beugel? 
Alvast ontzettende bedankt. 

met vriendelijke groet, 


Suzanne

Hoi @Nico Nagelhout , zoals KPN moderator Maja hierboven al aangeeft, kan je beter bellen met klantenservice op 0800-0402. Bereikbaar maandag t/m vrijdag van 8 tot 18 uur, zaterdag tot 17 uur.


Hi @Marcdrift, wij werken hier eigenlijk niet met privéberichten dus ik had je bericht nog niet gezien! Ik hoop dat het je inmiddels gelukt is om er 1 op te laten sturen via de telefonische klantenservice 😊


Hi Maja, ik heb er inderdaad al eentje opgestuurd gekregen na een telefoontje. Bedankt! Mvg, Marc


Helemaal top, bedankt dat je het nog even hebt laten weten!


Hi @SuzanneV,

Ik kijk graag even of ik je hier verder mee kan helpen, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


hoi! Bij ons is ook alles aangesloten door een monteur maar erg slordig en heeft de doos weer meegenomen, zouden wij ook een muurbeugel kunnen krijgen ? 


Hi @Savannahbmd, je mag hiervoor even contact opnemen met de telefonische klantenservice via 0800 - 0402. Bereikbaar maandag t/m vrijdag van 8 tot 18 uur, zaterdag tot 17 uur. Dan wordt er snel een nieuwe naar je verzonden 🙂


Beste KPN, ik ben alt een tijdje klant met glasvezelinternet maar heb altijd een eigen modem gebruikt. Nu wil ik de Box 12 gaan gebruiken maar heb de ophangbeugel niet meer. Kunnen jullie er een opsturen?


Ik heb onlangs mijn Box 12 geinstalleerd, maar heb hier ook geen beugel bijgeleverd gekregen. Ik zou hem graag willen ophangen. Kan er naar mij ook een beugel verstuurd worden?


Hallo @RayRay36 en @Stanb2000, het antwoord van KPN op jullie vraag staat hier vlak boven 🙈.

Hi ….. , je mag hiervoor even contact opnemen met de telefonische klantenservice via 0800 - 0402. Bereikbaar maandag t/m vrijdag van 8 tot 18 uur, zaterdag tot 17 uur. Dan wordt er snel een nieuwe naar je verzonden 🙂

 


Hallo @RayRay36 en @Stanb2000, het antwoord van KPN op jullie vraag staat hier vlak boven 🙈.

Hi ….. , je mag hiervoor even contact opnemen met de telefonische klantenservice via 0800 - 0402. Bereikbaar maandag t/m vrijdag van 8 tot 18 uur, zaterdag tot 17 uur. Dan wordt er snel een nieuwe naar je verzonden 🙂

Als je verder in het forum leest staan er 2 antwoorden: de ene keer word het via het forum opgelost en uitgeleverd door KPN en de andere keer word er gezegd om de klantenservice te bellen. Daarom vraag ik het. Ook gezien ik deze vraag al eerder gesteld heb in een andere topic en geen antwoord kreeg. Misschien even verder lezen alvoren een bijdehande emoticon en reactie te sturen

 


Hi @RayRay36,

Het klopt dat er op het forum 2 verschillende werkwijzen te vinden zijn, in dit specifieke topic heb ik zelf meerdere malen een wandbeugel verzonden. Sinds kort is de werkwijze hiervoor echter veranderd en doen wij dit niet meer via het forum, vandaar dat ik iedereen nu verzoek om hiervoor de klantenservice te bellen. Ik snap niet zo goed wat hier bijdehand aan is. We kunnen eerdere reacties waarbij nog wél een wandbeugel verzonden is niet verwijderen, echter betekent dat niet dat het nog mogelijk is om dit via het forum aan te vragen. Vandaar nogmaals het verzoek om hiervoor even contact te zoeken met onze telefonische klantenservice, daar kunnen ze er 1 naar je opsturen 🙂


Beste Maja dank je wel voor jouw reactie. Ik ga even met de klantenservice bellen. De reactie was overigens niet naar jou bedoeld.


Het spijt me dat mijn gebruikte smiley verkeerd overkwam, maar het was bedoeld als een glimlach om de meerdere reacties kort na elkaar waar het “beste antwoord” over het hoofd gezien was.


@Maja van KPN, helaas is de wandbeugel van mijn KPN Box 12 afgebroken. Het modem is nog goed, alleen kan ik deze niet meer ophangen. Via het 0800 nummer kom ik er niet uit. Kun jij mij helpen een nieuwe te krijgen? 

Groeten,

Hidde