Skip to main content
Beantwoord

Hoe kom ik achter het admin wachtwoord van mijn modem?

  • 19 August 2024
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

Ik heb iets heel sufs gedaan; ik heb op m’n modem een streep door het admin-wachtwoord gezet zodra ik een nieuwe heb aangemaakt, maar ik heb het modem een keer moeten resetten toen m’n super wifi punt het niet deed. Ik had er dus niet bij stil gestaan dat ook het wachtwoord gereset wordt 🙄

m.a.w. ik kan nu niet meer in m’n eigen modem

iemand een idee hoe ik dit oplos?

Staat er nog een QR code op de sticker? Dan kunt u die scannen. 

Ik heb iets heel sufs gedaan; ik heb op m’n modem een streep door het admin-wachtwoord gezet zodra ik een nieuwe heb aangemaakt...

Niet alleen voor uzelf heel stom. Maar bedenk u ook dat u mogelijk niet de laatste gebruiker bent van dit modem. Als u het modem ooit nog eens terug stuurt naar KPN, dan zet KPN dat modem opnieuw in bij een andere klant. Tenminste, dat is de bedoeling. Maar dat lukt zo dus niet meer. Dit kost KPN dus gewoon geld.


Staat er nog een QR code op de sticker? Dan kunt u die scannen. 

Ik heb iets heel sufs gedaan; ik heb op m’n modem een streep door het admin-wachtwoord gezet zodra ik een nieuwe heb aangemaakt...

Niet alleen voor uzelf heel stom. Maar bedenk u ook dat u mogelijk niet de laatste gebruiker bent van dit modem. Als u het modem ooit nog eens terug stuurt naar KPN, dan zet KPN dat modem opnieuw in bij een andere klant. Tenminste, dat is de bedoeling. Maar dat lukt zo dus niet meer. Dit kost KPN dus gewoon geld.

O wat goed zeg! Helemaal niet aan gedacht 🙊 

dank je wel voor de redding 😀


Reageer