Skip to main content

Ik heb de volgende vraag, ik heb een V10 (zonder a) en daardoor ook zonder configuratie backup mogelijkheid (heeft de V10a wel?). Ik heb nog een nieuwe V10 liggen, stel ik sluit deze aan zodra de oude kapot gaat wordt dan de firmware versie meteen geupdate en kan ik door?

Indien bovenstaande niet kan, hoe (snel) heb je dan een vervangend modem en is dat dan de V12?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Wees vooral zuinig op je v10. Een beter modem is er niet bij kpn. Het hangt van het type verbinding af welk modem je krijgt. Bij pairbonding is alleen de v10 geschikt. Ik weet niet hoe je aan die tweede v10 komt maar als die officieel van kpn komt zal hij meteen de nieuwste software krijgen.


Waarom probeer je het niet gewoon? Gewoon de nieuwe aankoppelen? 


De v10 haalt gewoon nieuwe firmware uit motive.Gaat het niet vanzelf:Reset dan het modem.


Ha mensen,

@admin Dank voor het eigen topic.

Het andere V10 modem is via Telfort > KPN overgang gekomen, niet gevraagd toch gekregen :)

Indien het nieuwe modem meteen bruikbaar zou zijn dan kan ik die alvast voorbereiden op basis van de huidige instellingen, gaat het modem stuk dan is het zo gepiept.

Ik heb glasvezel 200/200 (geen pairbonding)


Ik heb glasvezel 200/200 (geen pairbonding)

Hallo @Jheroen pairbonding bestaat niet bij glasvezel.

 


@JanD :Hij zegt ook geen pairbonding:sweat_smile:


@JanD :Hij zegt ook geen pairbonding:sweat_smile:

Hallo @martijn197108 , dat weet ik, maar als ik het zo lees denkt @Jheroen , dat bij glasvezel pairbonding ook bestaat en dat hij dat dus niet heeft.

 


Ik heb glasvezel 200/200 (geen pairbonding)

Hallo @Jheroen pairbonding bestaat niet bij glasvezel.

 

Klopt, alleen koper vandaar ”(geen pairbonding)” :smile:


Hi @Jheroen, het kan absoluut geek kwaad om een V10 op reserve te hebben:blush: Ik zou zo zeggen; sluit hem eens aan! Hij zal dan als het goed is direct verbinding maken en eventueel nog niet geïnstalleerde updates op gaan halen. Raadzaam om dit eens in de zoveel tijd even te doen, zodat je ‘reserve’ ook up to date is en blijft. 

Mocht het op een bepaald moment zo ver komen dat ze het beide niet meer doen, dan kan 1 van je V10's heel snel (1 tot 2 werkdagen) omgeruild worden voor een werkend modem. Welk modem dat zal zijn, weten we niet van te voren, ook hebben we geen invloed in welk type er verzonden zal worden. 


Hoelang duurt dat andere modem krijg ,die van mijn is ver ouderd


Hoelang duurt dat andere modem krijg ,die van mijn is ver ouderd

Welke heeft u nu?


Hoelang duurt dat andere modem krijg ,die van mijn is ver ouderd

Welk merk en type modem heb je nu ? @dj bertus ?

Als het een V8 of V9 is, is daar een omruilregeling voor.

De nieuwere typen, vanaf de V10 zijn nog goed en worden alleen bij een defect vervangen 


Reageer