Skip to main content
Vraag

Hoe lang gaat de modem update nog duren?

• January 5, 2025
  • 5 reacties
  • 157 keer bekeken

Zat vandaag eens te kijken of ik al een keer een update had op mijn modem, want lees hier al berichten overal van 8 maanden geleden dat die werd uitgerold, hoe lang gaat dat nog duren? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• January 5, 2025

Misschien nog wel een jaar... wie zal het zeggen…

Ik weet niet welk modem je hebt. Maar bij de KPN Box 12 is KPN op 23 februari 2023 begonnen met updaten. En ze zijn nog lang niet klaar. Er zijn nog heel wat klanten die op oudere firmware zitten.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 5, 2025

Kpn box 12 , vind het idd belachelijk lang duren 

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • January 6, 2025

Kpn box 12 , vind het idd belachelijk lang duren 

Daarom ben ik naar een eigen router over gegaan..

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemorgen! Zoals aangeven in dit topic, kan dit nog even duren en ik kan geen specifiek tijdspad noemen. Ik zou jullie willen adviseren om onze product updates in de gaten te houden.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 9, 2025

Misschien nog wel een jaar... wie zal het zeggen…

Ik weet niet welk modem je hebt. Maar bij de KPN Box 12 is KPN op 23 februari 2023 begonnen met updaten. En ze zijn nog lang niet klaar. Er zijn nog heel wat klanten die op oudere firmware zitten.

En dat is maar goed ook. Want als je (zoals ik) Superwifi 1 in gebruik hebt, dan zou dat na de update niet meer werken.