Skip to main content

Hallo

Ik heb apparatuur wat alleen werkt op 2.4 ghz.

Ik zou graag de 2.4 en 5.0 ghz willen scheiden zodat de apparatuur ook werkt op de 2.4 ghz.

Zou ik óók KPN kunnen bellen dat zij het online voor mij kunnen regelen ?

Ik heb een Experia Box V10 en ook 2 Wifi-versterkers.

Heb er zelf 0,0 procent verstand van dus als KPN of iemand anders mij zou kunnen helpen, graag.

Alvast bedankt,  vd Heide 

Hallo

Ik heb apparatuur wat alleen werkt op 2.4 ghz.

Ik zou graag de 2.4 en 5.0 ghz willen scheiden zodat de apparatuur ook werkt op de 2.4 ghz.

Zou ik óók KPN kunnen bellen dat zij het online voor mij kunnen regelen ?

Ik heb een Experia Box V10 en ook 2 Wifi-versterkers.

Heb er zelf 0,0 procent verstand van dus als KPN of iemand anders mij zou kunnen helpen, graag.

Alvast bedankt,  vd Heide 

KPN kan dit helaas niet op afstand doen voor u.
Het is niet heel moeilijk om te doen, probeer het eerst zelf eens via de handleiding.
Mocht het echt niet lukken, kunnen we even verder kijken hoe we u kunnen helpen.
Welke SuperWiFi heeft u ?


Bedankt voor je antwoord.

Ik heb 2 witte Wifi-versterkers.

Heb het al geprobeerd via de handleiding maar kwam er niet uit.

Ik heb nog een 2e tv via de Wifi-versterker en ben bang als ik iets verander (via de handleiding)

alles niet meer werkt, dat ik dan verder van huis ben.


Hier is een link met uitleg : 

Het is makkelijk zelf te doen 👍


Heb dit ook al geprobeerd maar kwam geen scherm om "extra wifi" in te stellen zoals op de handleiding staat 


Heb je de ronde of de vierkante KPN wifi punten @vdHeide ?

De wifi op de V10 behoort in ieder geval uit te staan als het de witte ronde zijn.


Heb de ronde witte wifi versterkers 


Heb de ronde witte wifi versterkers 

Dan moet de wifi op de modem uit staan en 1 wifipunt moet dan bekabeld aan de modem aangesloten zijn, het 2e wifipunt kan draadloos gekoppeld worden, maar voor een optimaal resultaat ook bekabeld aansluiten @vdHeide 


Hoi @vdHeide, bij gebruik van de SuperWifi's en de Experia Box V10 wordt de Wifi van de V10 automatisch uitgezet. De instellingen zoals Extra Wifi kan je dan via de SuperWifi's instellen, zoals Nomen al noemt. 

Het eerste kopje in het Kennisbank artikel wat Cappuccino noemde legt dit specifiek uit:

Het is makkelijk zelf te doen 👍

 


Bedankt, ga het proberen