Skip to main content

Ik heb een reset aangevraagd van het modem V12 naar fabrieks instellingen, maar dit schijnt niet te worden uitgevoerd. Wat gaat er mis?

Resetten kunt u gewoon zelf doen door het kleine knopje achterop vast te houden met een paperclip. Lukt dat niet?


Hallo Nick83, bedankt voor je reactie, maar inmiddels is het opgelost. Na reset bleek dat de opgeslagen gegevens weer worden teruggezet. Ik kon niet inloggen in mijn experiabox v12. Maar nu blijkt dit een probleem te zijn in Edge en Chrome. Met Firefox lukte het wel.


Hallo Nick83, bedankt voor je reactie, maar inmiddels is het opgelost. Na reset bleek dat de opgeslagen gegevens weer worden teruggezet. Ik kon niet inloggen in mijn experiabox v12. Maar nu blijkt dit een probleem te zijn in Edge en Chrome. Met Firefox lukte het wel.

Bij een box reset achterop het modem komt het modem terug bij de KPN systemen en als daar wifi gegevens zijn opgeslagen dan worden alleen die weer teruggezet.

Als de wifi gegevens terug moeten naar de waardes achterop de sticker dan moet er ingelogd worden in het modem en bij de wifi instellingen "Wifi Defaults" gebruikt worden.


Dank je voor de info. Het probleem is inmiddels opgelost met de volgende kanttekening. Als je in Edge en Chrome voor het IP adres HTTPS:// plaatst, dan werkt het wel.Â