Skip to main content

Hoe verwijder ik 1 of alle dns records ( hostnaam) die ik ooit heb aangemaakt in een experia v10?

Wat bedoel je precies?

Kan je een screenshot plaatsen van die te verwijderen "DNS records"?


Hierbij de screenshot, deze wil ik allemaal verwijderen, maar denk dat het enkel mogelijk is met reset. Hoor het graag.

 


En nog een

 


Zijn deze apparaten dan niet meer aangesloten op jouw netwerk?

Kan je die niet gewoon verwijderen in het venster dat je krijgt nadat je er één aanklikt?


Jawel dat zijn ze, maar ik wil ze niet maar als dns. En nee ik zie nergens een optie om ze te kunnen verwijderen. Vandaar deze oproep 😉


Als je die apparaten in de DHCP cliënt list op zoekt, kan je daar dan wellicht de DNS naam leeg maken?

Waarom wil je ze eigenlijk verwijderen, ze zitten toch niet in de weg?


Het is nu een puinhoop geworden, dhcp list staan de bindings, en wil ik juist wel behouden, ben gewoon aan het opruimen zeg maar, ik heb ook een tijdje de dns verwart met bindings ben ik achter, dus wilde dat nu netjes maken, reden ook omdat ik na een recente stroomstoring allerlei apparaten had die niet meer konden verbinden, nu alles dus opnieuw opgestart en werkt alles prima, en toch mot ik dat opruimen 🥴


Iemand nog een idee? Of maar gewoon resetten ?


Hallo @Arie241

Wanneer jij jouw Experiabox reset gaat deze volledig terug naar de fabrieksinstellingen, dan zouden ook alle DNS gegevens verwijderd moeten worden. Hebben de tips van @wjb geholpen?

Als je die apparaten in de DHCP cliënt list op zoekt, kan je daar dan wellicht de DNS naam leeg maken?

Waarom wil je ze eigenlijk verwijderen, ze zitten toch niet in de weg?

 


Nee helaas, vandaar de nieuwe oproep, thnx