Skip to main content
Beantwoord

Hoe werkt portforwarding op de KPN Box V10?

• January 2, 2026
  • 3 reacties
  • 72 keer bekeken

Ik mis bij update experiabox v10 bij port forwarding start mapping port en end mapping port.

Waar kan ik deze invullen?

Beste antwoord door RBxx

Dat staat allemaal in het genoemde topic ​@GJR1 . In de nieuwe KPN software gaat dat iets anders.

• Bij Poort vul je de gewenste poortnummers in. Welke dit zijn hangt af van je apparaat en je doel. Vaak staat in de handleiding van je apparaat welke poort het moet zijn. Moet/wil je meerdere poorten forwarden? Dan kun je dit als een bereik invullen. Dat doe je door de begin- en eindpoort in te vullen met een streepje (-) ertussen.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 2, 2026

Beste ​@GJR1 , zie onderstaande link voor aanvullende info:

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 3, 2026

Deze link had ik al, maar daar wordt nietrs gezegd over start mapping port en end mapping port. Dit moest voor de update wel worden ingevuld. 

Niet langer meer relevant?

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 3, 2026

Dat staat allemaal in het genoemde topic ​@GJR1 . In de nieuwe KPN software gaat dat iets anders.

• Bij Poort vul je de gewenste poortnummers in. Welke dit zijn hangt af van je apparaat en je doel. Vaak staat in de handleiding van je apparaat welke poort het moet zijn. Moet/wil je meerdere poorten forwarden? Dan kun je dit als een bereik invullen. Dat doe je door de begin- en eindpoort in te vullen met een streepje (-) ertussen.