Skip to main content

Ik volg dit even mee, heb dezelfde problemen. Kreeg ook zelfde antwoord van wallbox. Fast roaming uitzetten. Heb wel Bluetooth verbinding , maar geen wifi meer . Kan daarom in app van wallbox ook niets meer doen . 

 

Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

@John Sp welk type modem heb jij? Heb je wifiversterkers?

 

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic. 


Joep 1965  , ik heb de V10 en 1 wifi versterker boven


Een wifipunt van kpn  en zoja welke?


Nee, deze is van Dymond


Ok. Heb je in het modem de 2.4ghz band en de 5ghz band een eigen naam geven?


Ja, ook kontact gehad met wallbox, ze erkennen het probleem. Ze zeggen dat de wallbox niet compatibel is met fast roaming. En eigenlijk enige is wat ze zeggen dat je fast roaming moet uitzetten, maar dat gaat niet in de V10 begrijp ik. 


Ja, ook kontact gehad met wallbox, ze erkennen het probleem. Ze zeggen dat de wallbox niet compatibel is met fast roaming. En eigenlijk enige is wat ze zeggen dat je fast roaming moet uitzetten, maar dat gaat niet in de V10 begrijp ik. 

Dit topic gaat over de v10a. Niet over de v10. Welke heeft u?


De v10 is het enige modem wat geen fast roaming heeft!!! Gebruik de 2.4ghz band dan moet het echt lukken mits er voldoende bereik is.


Ja, ook kontact gehad met wallbox, ze erkennen het probleem. Ze zeggen dat de wallbox niet compatibel is met fast roaming. En eigenlijk enige is wat ze zeggen dat je fast roaming moet uitzetten, maar dat gaat niet in de V10 begrijp ik. 

Hallo @John Sp, er is nu wat onduidelijkheid over welk modem je in gebruik hebt. De titel van het topic spreekt over een V10a maar in je antwoorden geef je aan dat je de V10 gebruikt?