Skip to main content

Beste Forum,

Ik heb inmiddels een nieuwe laptop en nu wil ik Wifi 5 terugzetten naar Wifi 6, wie helpt?

 

Damas

Hallo @Damas , als je een KPN Box12 hebt, daar op inloggen en de wifi-instellingen bij zowel de 2.4- als de 5.0-band op AX zetten en de rest van de wifi-instellingen zoveel mogelijk op AUTO en op apply, opslaan klikken.

Succes.

 


Ga ik proberen, m'n nieuwe laptop is onderweg, dan ben ik voorbereid!

Dank!


Ga ik proberen, m'n nieuwe laptop is onderweg, dan ben ik voorbereid!

Dank!

Hallo @Damas , graag gedaan en laat de (goede) afloop s.v.p. even weten.

 


De KPN Box 12 staat standaard op WiFi 6 (802.11ax). Dit is de nieuwste versie van WiFi.

Zet daarvoor in de Box 12 de Wireless Mode op 802.11b+g+n (2.4GHz)  en 802.11a+n+ac (5GHz).

Inloggen gaat via https://mijnmodem.kpn met het admin password op het etiket achterop het modem. Kijk voor meer info over de KPN Box 12 in de Online handleiding KPN Box 12


De KPN Box 12 staat standaard op WiFi 6 (802.11ax). Dit is de nieuwste versie van WiFi.

Zet daarvoor in de Box 12 de Wireless Mode op 802.11b+g+n (2.4GHz)  en 802.11a+n+ac (5GHz).

Inloggen gaat via https://mijnmodem.kpn met het admin password op het etiket achterop het modem. Kijk voor meer info over de KPN Box 12 in de Online handleiding KPN Box 12

Dat is het tegenovergestelde dan waar TS om vraagt...


Dank allen, ik ga het proberen, maar m'n nieuwe laptop is nog onderweg! Ik ben dus goed voorbereid!

 


De KPN Box 12 staat standaard op WiFi 6 (802.11ax). Dit is de nieuwste versie van WiFi.

Zet daarvoor in de Box 12 de Wireless Mode op 802.11b+g+n (2.4GHz)  en 802.11a+n+ac (5GHz).

Inloggen gaat via https://mijnmodem.kpn met het admin password op het etiket achterop het modem. Kijk voor meer info over de KPN Box 12 in de Online handleiding KPN Box 12

Dat is het tegenovergestelde dan waar TS om vraagt...

Hij weet in iedergeval nu waar hij de instellingen kan vinden om het aan te passen. Aangezien niemand de moeite nam omdat uberhaupt te posten. En als je het zo goed weet had dan zelf wat gepost.


De KPN Box 12 staat standaard op WiFi 6 (802.11ax). Dit is de nieuwste versie van WiFi.

Zet daarvoor in de Box 12 de Wireless Mode op 802.11b+g+n (2.4GHz)  en 802.11a+n+ac (5GHz).

Inloggen gaat via https://mijnmodem.kpn met het admin password op het etiket achterop het modem. Kijk voor meer info over de KPN Box 12 in de Online handleiding KPN Box 12

Dat is het tegenovergestelde dan waar TS om vraagt...

..... Aangezien niemand de moeite nam omdat uberhaupt te posten. En als je het zo goed weet had dan zelf wat gepost.

Iets met lontje?...man man...gezellige reactie weer 


Hij weet in iedergeval nu waar hij de instellingen kan vinden om het aan te passen. Aangezien niemand de moeite nam omdat uberhaupt te posten.

Sorry hoor, maar ik kan niet overal tegelijk zijn 😁. Anders had ik mijn eerder gebruikte oplossing even aangepast. Dan kan jij die de volgende keer ook weer copy-paste-en 😉


Laten we gewoon het netjes houden inderdaad. En ja zo kan je het vinden. 

@Damas Vast veel plezier gewenst van jouw nieuwe laptop!


Laten we gewoon het netjes houden inderdaad. En ja zo kan je het vinden. 

@Damas Vast veel plezier gewenst van jouw nieuwe laptop!

Hallo @Bart_Z ik vind het antwoord van @Dragons niet het beste antwoord, het is het omgekeerde van hetgeen @Damas vraagt.


Heren Forum,

Nu snap ik het niet meer, wat moet het nu zijn? Trouwens ik kan de gegevens niet wijzigen!?

Ook staan er 2 Enable vakken en Disable vakken!??


Heren Forum,

Ik heb inmiddels de wifi terug gezet naar fabrieksinstellingen.

M.i. moet het nu goed zijn!?

MvG

Damas Vos 


De Box 12 staat standaard op Wifi 6 inderdaad, dus als je een fabrieksreset hebt gedaan, dan staat dat goed. 


De Box 12 staat standaard op Wifi 6 inderdaad, dus als je een fabrieksreset hebt gedaan, dan staat dat goed. 

Inderdaad dat leek me de kortste klap.

Allen bedankt voor het meedenken en de oplossingen!

MvG

Damas Vos 


Graag gedaan, vast een fijn weekend gewenst!