Skip to main content
Beantwoord

HP printer verliest connectie met de KPN Experiabox V10

• October 10, 2024
  • 31 reacties
  • 703 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

31 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • January 6, 2025

Beste ​@JanD , extra wifi heb ik al geprobeerd, extra_wifi2g dacht ik, maar geen connectie. Het modem staat op WPA2 wat niet te veranderen is. In de configuratie van de printer staat wpa-psk.

Dank voor je bericht.

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • January 8, 2025

Inmiddels een vervangende V10 modem gekregen met de “oude” software. Printer verbindt natuurlijk prima, maar ook heb ik de printer nu een vast IP adres gegeven (misschien dat het helpt) Afwachten of er weer een update zal plaatsvinden en het weer niet werkt… Ik ga er in ieder geval niet over bellen…

Sinds een aantal weken verliest de hp printer (hp Photosmart b110) direct de connectie met de experia box v10. Ik heb alles al gereset. Tips van de ander topics leiden ook tot niets. Dus twijfelde of de oude printer het had begeven. Vanmiddag met de printer bij mijn zus geweest. Daar pakt Windows laptop de printer direct op. Zij heeft een nieuwer type modem(onlangs klant geworden). Een zwart modem. Als ik in mijn kpn app in mijn thuisnetwerk kijkt staat de printer ook netjes op verbonden. Maar in alle laptops in huis en op de mobiel met de hp smart app is de printer niet te zien.

zelf nergens instellingen gewijzigd, gewoon uit het niets doet die het niet meer. Misschien ook na een kpn update gekomen??

Ook hier het probleem dat de HP printer geen verbinding kreeg met de Wifi (modem V10). Na diverse tips op dit forum heeft de volgende actie hier het symptoom opgelost:

in het menu Wifinetwerk/Wifisignaal de optie ‘wifi5 compatibiliteit’ geselcteerd. 

De printer is nu weer te selecteren in het printmenu van iOS en Android

Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • June 5, 2025

Ook hier het probleem dat de HP printer geen verbinding kreeg met de Wifi (modem V10). Na diverse tips op dit forum heeft de volgende actie hier het symptoom opgelost:

in het menu Wifinetwerk/Wifisignaal de optie ‘wifi5 compatibiliteit’ geselecteerd. 

@Bob uut Tolbert 

Om welke printer ging het hier nu precies? 🤔
Er zijn nu diverse verschillende printers in dit topic voorbijgekomen namelijk.

in het menu Wifinetwerk/Wifisignaal de optie ‘wifi5 compatibiliteit’ geselecteerd. 

@Bob uut Tolbert 

Om welke printer ging het hier nu precies? 🤔
Er zijn nu diverse verschillende printers in dit topic voorbijgekomen namelijk.

Een HP Laserjet 277dw

• Deelnemer
  • July 13, 2025

Afgelopen dagen ook lang bezig geweest met mijn printer, een HP laserjet P1102w. Het is dus gekomen na de update van de router software. Een workaround is aansluiten met behulp van een wifi repeater, maar dat is niet ideaal.

Vanavond de Wifi instellingen in de router op ‘wifi 5 compatibiliteit’ gezet en daarna weer teruggezet hoe het was. En de router nog eens gereset. En daarna deed hij het ineens weer goed. Wonderlijk!

Groet, 

Frank