Skip to main content

Hallo allen,

Ik heb geprobeerd een starterspakket van Philips Hue werkend te krijgen, maar heb daar geen succes mee gehad tot heden.

De Hue Bridge is aangesloten op de Box 12, kabel zit in de ethernet port. Echter brand er maar 1 lampje op de bridge, wat zou laten zien dat er geen verbinding is. Als ik in het admin panel kijk, zie ik in de ethernet detail view dat de ethernet port wel toont dat er iets aangesloten zit, maar dat er geen data doorheen komt? (zie afbeeldingen, port 2 lijkt goed, port 4 zou de bridge moeten hebben).

 

Ik heb verschillende (werkende) ethernet kabels en ports geprobeerd, maar daar lijkt het niet aan te liggen (deze kabels/ports werken namelijk wel voor bijvoorbeeld de wifi versterker). Iemand enig idee hoe ik wel alle drie de lampjes op de bridge aan krijg?

 

Edit: uiteraard ook meerdere malen de modem en bridge herstart

 

Stekker van bridge zit er ook in?

Wellicht de bridge reset geven? Pinnetje onderop 5sec ingedrukt houden


 @DennisA78 Stekker zit er zeer zeker in. Daarnaast al meerdere malen de Bridge een reset gegeven om het uit te testen


Hoi @Dnsko, welkom op ons forum! Ik heb er ook niet direct een verklaring voor. Heb je hierover ook al contact gehad met philips?


@Thomas Dank! Ik heb inmiddels inderdaad even met Philips gebeld. Die konden mij er verder niet direct verder mee helpen. Ze hebben er een ticket voor geopend, en ik geloof dat de vraag bij de technische afdeling ligt. Wordt dus vervolgd!