Skip to main content
Beantwoord

Ik ben te laat met het inleveren van mijn hardware. Wat nu?

• January 2, 2026
  • 6 reacties
  • 75 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

ik moest opzeggen vanwege verhuizing naar het buitenland. Nu moet ik spullen

terugbrengen, maar dat kan ik pas over twee weken doen. Te laat dus. Medewerker nodig om specifiek te zijn.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Pepe L ,

Je kunt de klantenservice vragen om een aantekening te maken in jouw dossier.

Vanuit het buitenland is KPN klantenservice bereikbaar via +31 6 12001200

Houd hierbij rekening met buitenbundel belkosten. Binnen de EU valt het binnen jouw bundel.

Je kan ook online een terugbelafspraak maken, dan belt een medewerker terug op een moment dat het jou gelegen komt. Pas op: terugbellen kan alleen naar jouw Nederlandse (mobiel) nummer.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

6 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 2, 2026

KPN zegt dat je vanuit het buitenland kunt bellen met +31 800 0402 maar dat is niet waar

Klacht!!

Dat zegt kpn sowieso niet en het kan ook niet. Wat die terug te brengen apparatuur betreft moet je je niet zo druk maken. Vul je profiel helemaal in met adres en klantnummer. Een moderater kan dan een aantekening maken dat je het wat later terug stuurt. Geen stress!!

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 2, 2026

KPN zegt dat je vanuit het buitenland kunt bellen met +31 800 0402 maar dat is niet waar

Klacht!!

Beste ​@Pepe L KPN is voor vragen vanuit het buitenland bereikbaar via +316 12001200 onder NL kantoortijden en op zaterdag, 24/7 via Facebook, X en Instagram.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 2, 2026

Hallo ​@Pepe L ,

Je kunt de klantenservice vragen om een aantekening te maken in jouw dossier.

Vanuit het buitenland is KPN klantenservice bereikbaar via +31 6 12001200

Houd hierbij rekening met buitenbundel belkosten. Binnen de EU valt het binnen jouw bundel.

Je kan ook online een terugbelafspraak maken, dan belt een medewerker terug op een moment dat het jou gelegen komt. Pas op: terugbellen kan alleen naar jouw Nederlandse (mobiel) nummer.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Pepe L, we denken hier in onze community graag met je mee, zoals je hierboven misschien al wel gezien hebt!

Ik zou willen zeggen dat twee weken later de spullen terugsturen geen probleem moet zijn. Maar ik weet niet wanneer je je abonnement precies hebt opgezegd en de herinneringen ontvangen hebt. Ben je verder gekomen met de tips en suggesties hierboven, en is het gelukt om contact te krijgen met onze klantenservice voor hulp hierbij?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 5, 2026

ja, via jullie klanten service (te bellen tijdens Nederlandse kantooruren) is het gelukt

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Fijn om te horen ​@Pepe L en dankjewel voor de update!