Skip to main content
Beantwoord

Ik blijf notificaties ontvang voor het retourneren van apparatuur terwijl mijn modem al ingeleverd is

• April 20, 2026
  • 5 reacties
  • 39 keer bekeken

Ik heb mijn modem door verhuizing 1,5 week geleden opgestuurd. 

Ik krijg nu elke keer mails, zelfs een laatste herrineringsbrief naar huis. Anders komen er kosten.

Ik krijg KPN met geen mogelijkheid te pakken. 100 en 1 bandjes en keuzes, maar geen keuze om een medewerker te spreken. Heel frusterend en irritant. 

Ik heb mijn Post NL track & trace, waar en hoe kan ik dit aantonen zodat er geen kosten komen?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@DMCG ,

Je kunt die berichten negeren. Bewaar wel voor de zekerheid het verzendbewijsje wat je hebt ontvangen bij het PostNLpunt. 

Wil je toch iemand spreken van de KPN klantenservice?  

Maak dan online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

5 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • April 20, 2026

Als je een track en trace hebt als bewijs zou ik mij nergens druk overmaken.

En het is hier al vaker gemeld door klant van kpn met zelfde probleem.

En gewoon 008 0042 bellen en die klot .. bot blijven zeggen dat je een levend mens wilt spreken.

Sterkte en succes 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 20, 2026

Hallo ​@DMCG ,

Je kunt die berichten negeren. Bewaar wel voor de zekerheid het verzendbewijsje wat je hebt ontvangen bij het PostNLpunt. 

Maak dan online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • April 20, 2026

En je kan het ontvangstbewijs met de postcode van de ontvanger in je PostNL app zetten (volgen) , dan zie je ook wanneer het pakketje door ontvanger inclusief tijdstip ontvangen is 

Dat doe ik altijd als ik iets terug stuur, bonnetje kan je kwijt raken, bij de app is dat kwijt raken stuk lastiger 🙃

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 20, 2026

Als je een track en trace hebt als bewijs zou ik mij nergens druk overmaken.

En het is hier al vaker gemeld door klant van kpn met zelfde probleem.

En gewoon 008 0042 bellen en die klot .. bot blijven zeggen dat je een levend mens wilt spreken.

Sterkte en succes 

Goedemorgen, 

Ja die chatbot heb ik gespamd dat ik wil bellen met een persoon. Maar ik kreeg elke keer: ik begrijp u vraag niet waarna weer een lijst met opties om aan te klikken 'wat het probleem is'.

Ik ben pro digitaliseren maar dit is echt zo hinderlijk!

Dank voor je bericht.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 22, 2026

ik wil bellen met een persoon. Maar ik kreeg elke keer: ik begrijp u vraag niet waarna weer een lijst met opties om aan te klikken 'wat het probleem is'.

Daarom ook mijn voorstel om een terugbelverzoek in te schieten: 

Hallo ​@DMCG ,