Skip to main content
Vraag

Ik heb alles retour gestuurd

• June 8, 2026
  • 4 reacties
  • 96 keer bekeken

De groeten

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 8, 2026

Hallo ​@G.Bekman ,

Dan ga ik er vanuit dat je jouw abonnement hebt opgezegd bij de klantenservice. En dat jou gevraagd is om alles terug te sturen.

Gaat het om een nieuw abonnement? 

Je hebt veertien dagen om de bestelling te annuleren en de spullen gratis terug te sturen. Er zijn verschillende manieren om gekochte apparatuur terug te sturen. Welke manier voor jou van toepassing is, ligt eraan hoe je de apparatuur hebt gekocht.

Bewaar het verzendbewijs goed totdat het pakket bij KPN is aangekomen. 

Meer informatie:

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • June 8, 2026

De groeten

Goed verhaal, de groeten!

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@G.Bekman, welkom bij de community!

Ik ben benieuwd wat er precies retour is gestuurd en of er nog een vraag is waar je hulp bij kunt gebruiken.

Als alles inmiddels geregeld is, dan is dat natuurlijk helemaal prima. Mocht er toch nog iets onduidelijk zijn of als je wilt controleren of de retourzending goed is verwerkt, laat het gerust weten. Dan kijken we graag met je mee.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 11, 2026

Hallo ​@G.Bekman ,

Dan ga ik er vanuit dat je jouw abonnement hebt opgezegd bij de klantenservice. En dat jou gevraagd is om alles terug te sturen.

Gaat het om een nieuw abonnement? 

Je hebt veertien dagen om de bestelling te annuleren en de spullen gratis terug te sturen. Er zijn verschillende manieren om gekochte apparatuur terug te sturen. Welke manier voor jou van toepassing is, ligt eraan hoe je de apparatuur hebt gekocht.

Bewaar het verzendbewijs goed totdat het pakket bij KPN is aangekomen. 

Meer informatie:

O ja, nog bedankt voor het terugsturen en de groeten terug! 🙋🏼