Skip to main content

Hallo,

Eerst telefonisch geprobeerd, maar daar doorverwezen naar de ‘klachten’-site van KPN. Op de site het topic niet kunnen vinden, vandaar nu hier. 

Ik heb ongeveer een maand geleden drie apparaten teruggestuurd naar KPN (een modem, een TV-ontvanger en een 4G-modem). Dit ivm overstap naar glasvezel. Ik krijg nu een tweede mail waarin staat dat de modem en de TV-ontvanger wel binnen zijn gekomen, maar de 4G modem niet. Da’s een lastige, want hoe kan ik aantonen dat ik deze wel degelijk in de doos heb gestopt…? 

KPN-medewerker aan de telefoon zei tegen me dat ik een klacht moest indienen. Nou is dat ook weer niet nodig, want ben altijd tevreden geweest. Maar ondertussen weet ik dus niet hoe dit opgelost moet worden. Ik heb alle drie de apparaten keurig in een doos gedaan, netjes krantenproppen er omheen gedaan zodat het niet teveel schudt enzo… en ruim op tijd verzonden. 

Wat te doen?

 

Hallo @Bas09 , vooral het verzendbewijs heeeeeeeeeeeeeeeel goed en heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang bewaren.

Vul in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer(s) en laatste 4 cijfers IBAN in en een moderator komt er op terug.

 

 


maar ja, de doos is wel gewoon aangekomen bij KPN.. het gaat er om dat ik er drie apparaten in heb gestopt en zij er twee hebben gevonden...


maar ja, de doos is wel gewoon aangekomen bij KPN.. het gaat er om dat ik er drie apparaten in heb gestopt en zij er twee hebben gevonden...

Hallo @Bas09 wat ik al eerder schreef even teruglezen en dan komt een moderator er op terug.

 


oke, dank. Gedaan. 


Hallo @Bas09, ik heb hier genoteerd dat jij wel keurig alle apparatuur reeds retour hebt gestuurd. Mocht je nog een herinnering krijgen, kun je die verder negeren. 


Dankjewel! Ik zou het graag willen bewijzen, maar dat is in dit stadium wat lastig. Bedankt voor de oplossing. 

 

groet

Bas