Skip to main content
Antwoord

Ik heb de spullen al geretourneerd maar krijg nu telkens herinneringen

• September 24, 2025
  • 5 reacties
  • 57 keer bekeken

Ik heb medio augustus 2025 al mijn KPN apparaten retour gestuurd. Ik heb alles verpakt in 1 doos. Nu krijg ik telkens mail dat ik het modem niet heb retour gestuurd. Dit is onjuist.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Die kun je negeren, ​@Emyle .  Ik heb nog een check gedaan en ik verwacht geen verdere actie van KPN.

Stel dat het toch een staartje krijgt sta ik garant voor eventuele kosten. Dan heb je dat alvast zwart op wit hier van een KPN medewerker. Ik hoop dat dat wat zorg wegneemt. 

5 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • September 24, 2025

Hoi ​@Emyle . Welkom hier.

Helaas gaat dat wel vaker mis.  Heb je toevallig nog een verzendbewijs?

Kun je je profiel aanvullen en mij daarna een seintje geven? Ik kan dan een notitie in het systeem maken dat je jouw spullen al teruggestuurd hebt. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • September 24, 2025

Hoi ​@Emyle . Ik zag dat je een apart topic had aangemaakt om mijn vraag te beantwoorden.

Dat is niet nodig en dat topic heb ik verwijderd.

Ik zie dat je je gegevens hebt in gevuld en ik zal een aantekening maken in het systeem.

Ik kan de brieven helaas niet onderdrukken. Wil je mij waarschuwen als er meer dan 2 aanmaningen komen?  

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 15, 2025

Hallo Erwin, afgelopen week heb ik een tweede aanmaning ontvangen. Als ik geen gehoor geef worden de parts in rekening gebracht.

ik verneem graag wat vervolg stappen zijn.

met vriendelijke groet

Emyle

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 15, 2025

Die kun je negeren, ​@Emyle .  Ik heb nog een check gedaan en ik verwacht geen verdere actie van KPN.

Stel dat het toch een staartje krijgt sta ik garant voor eventuele kosten. Dan heb je dat alvast zwart op wit hier van een KPN medewerker. Ik hoop dat dat wat zorg wegneemt. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 15, 2025

Dank je wel Erwin. 
dat is goede service!!

E.