Skip to main content

Goedeavond,  

Ik vind het nu wel lang duren,  voordat ik de nieuwste modem update krijg. Ik heb de V12 en Super WiFi2. En ik heb op het Modem V12 nog steeds versie SGEJ1000060E. En Super WiFi staat nog steeds versie 3.00.31

Het is nu al 3 November.

Kan iemand mij vertellen waar dit aan ligt !!??

Groetjes Harry 🤔

Je bent simpelweg gewoon nog niet aan de beurt geweest, de update wordt in batches uitgerold en je zal helaas even geduld moeten hebben.

Hoi @Harryvg, deze update wordt in batches gedaan. Niet iedereen gaat tegelijkertijd. Als je de Box 12 hebt met alleen SuperWifi2, en geen andere Wifi apparatuur van ons, zal je op de lijst staan om bijgewerkt te worden. Wanneer je aan de beurt bent is afwachten, voor je de update krijgt krijg je een sms die het aankondigt. Tot dat moment zal je de firmware versies die je noemt nog houden.

Is er iets wat niet goed werkt, waardoor je op updates zit te wachten?

Hoi Dennis,  alles werkt goed, maar ik was laatst bij een kennis die heeft het wel al, en ik heb zitten kijken wat er allemaal is veranderd.. en het is wel interessant wat betreft de beveiliging.. dus vandaar dat ik het eigenlijk ook wel wil hebben... 

Is er misschien een optie dat ik op de lijst wordt gezet... 

We hebben geen invloed op die lijst, we kunnen enkel afwachten tot je de sms krijgt die het aankondigt. Daarna zal je hetzelfde zien als je kennis.

Reageer