Skip to main content

Hoi!

 

Ik ben recentelijk overgestapt naar KPN van Ziggo, en morgen staat de installatie gepland. Bij het openen van de doos zag ik echter een Experia Box V10, die nog krassen en viezigheid vertoont. Dit is niet wat ik had verwacht.

 

Het lijkt erop dat dit dezelfde modem is als degene die mijn zus 8 jaar geleden heeft ontvangen. Dit is teleurstellend, aangezien ik had gehoopt op een nieuwe KPN Box 12 en niet op verouderde technologie.

 

Kan iemand mij laten weten of dit een fout is en of het mogelijk is om dit op te lossen? Hierdoor is het aantrekker om bij Ziggo te blijven.

Dat komt omdat de V10 als enige modem geschikt is voor pairbonding op DSL. En ik weet vrij zeker dat je dat gekregen hebt. Verder is de V10 ook gewoon het beste modem wat KPN heeft volgens velen.
 

Ook ik als monteur heb hem in me kast staan. Negeer de box12, is enkel voor testsituatie’s en staat uit. Negeer ook de rotzooi, ik wissel nogal eens met kastjes.

 


Wees blij met de V10 @ST189 , het beste modem dat er is en wordt nog steeds bijgewerkt qua software.