Skip to main content

We hebben geen bevestiging beugel voor de experia v10

Hallo @Jan johan als je de V10 nu hebt staan, kun je de voet verwijderen en als muurbeugel gebruiken.

 

 


Helaas we hebben geen voet en beugel meer

Waar en hoe kan ik deze bestellen.?


Even bellen met 0800 0402 @Jan johan 


Hallo @Jan johan, is er al contact geweest met de collega's van de klantenservice? Zo niet dan kan ik de muurbeugel voor je opsturen. Vul dan even jouw profiel in en geef even een seintje hier in het topic. 


Oke graag 


Als je dan nog even in jouw profiel postcode+huisnummer wil invullen? Dan regel ik een muurbeugel voor je. @Jan johan 


Top dank je


Dan moet je dus wel het profiel invullen @Jan johan Anders komt er geen muurbeugel. 


Hoi jaren

Profiel ingevuld bij deze


Muurbeugel is onderweg @Jan johan. Alle info ontvang je per sms en e-mail. 


Beste moderator. Ook ik kan de muurbeugel niet meer vinden. Kunt mij ook een beugel toesturen voor de Experia V10? Ik heb mijn profiel aangemaakt.
Alvast hartelijk dank,

Erik


Als ik jouw gegevens opzoek @Erik Verheul, kom ik geen consumenten abonnement tegen bij KPN. Zonder zo'n abonnement kan ik je niet verder helpen aan een muurbeugel. 


Beste moderator. Ook ik kan de muurbeugel niet meer vinden. Kunt mij ook een beugel toesturen voor de Experia V10? Ik heb mijn profiel aangemaakt.
Alvast hartelijk dank,

Erik

Hallo @Erik Verheul de muurbeugel is gelijk aan de voetensteun van  de V10, dus die voorzichtig los nemen en je kunt de beugel als muurbeugel gebruiken.

Â