Skip to main content

Goedemorgen, 

Fout op fout. Nu weer een verkeerd onderdeel ontvangen.  Ondanks dat ik uiteindelijk vriendelijk ben geholpen, krijg ik nu een verkeerd onderdeel toegezonden. Ik zou aansluiting moeten vervangen voor een betere verbinding. Ik moet hebben kabel 847531, maar ze hebben de 847172 gestuurd 🥴

 

Dag @HdJng wat is er aan de hand met de verbinding? Ik denk dat u pairbonding heeft en als daar een probleem mee is dan is er meestal een monteur nodig. 


Is je Y kabel beschadigt dan ?


Klantenservice KPN geeft aan dat kabeltje in loop der der slijt.

 

 


Welnee. Nouja na een jaar of dertig misschien.  Maar heb je problemen met de verbinding?


Lijkt me een sterk verhaal, kabel ziet er nog prima uit.


Klantenservice KPN geeft aan dat kabeltje in loop der der slijt.

Dat is onzin natuurlijk. Wat is eigenlijk uw oorspronkelijke probleem? Waarom heeft u in beginsel contact opgenomen met KPN? 


Regelmatig wegvallende en trage internetverbinding, en ondanks de wifi versterkers ook de wifi niet altijd even sterk is.

Er is vooralsnog geen glasvezelaansluiting mogelijk op ons adres. 


Welnee. Nouja na een jaar of dertig misschien.  Maar heb je problemen met de verbinding?

Regelmatig wegvallende en trage internetverbinding, en ondanks de wifi versterkers ook de wifi niet altijd even sterk is.

 

Er is vooralsnog geen glasvezelaansluiting mogelijk op ons adres. 


Welk type modem heb je?


Welk type modem heb je?

Pairbonding is enkel mogelijk met de V10.


Inderdaad V10 en een harde reset uitgevoerd 


Kan je inloggen in de webinterface van de V10 via http://192.168.2.254 ?

Ga naar Status → DSL → Geavanceerd en toon dan hier de DSL link informatie op die pagina.


Hoi @HdJng. Wat vervelend dat je de verkeerde kabel gekregen hebt. Je geeft hierboven aan dat je een trage en wegvallende internet verbinding in huis hebt. Gaat dit om een bekabelde verbinding of WiFi? Wanneer het om een bekabelde verbinding gaat verwacht ik dat er een monteur moet langskomen om dit probleem te verhelpen. Onze klantenservice (0800 0402) kan je daarin verder helpen. Wanneer het gaat om en WiFi verbinding dat steeds wegvalt of traag kan je in het onderstaande topic lezen hoe je dit kan verhelpen. Ik kan je alsnog de juiste kabel toesturen, laat daarvoor even je gegevens achter in het KPN Forum profiel.

 


KPN forum profiel: als ik daar mijn privégegevens invul, voor wie is dat zichtbaar?

 

Monteur aansturen is dat kosteloos?

Klantenservice al eerder contacten meegehad, maar ondanks de inzet van deze callcentermedewerkers, geen goed resultaat. Anders was het probleem wellicht al verholpen. 


Kan je inloggen in de webinterface van de V10 via http://192.168.2.254 ?

Ga naar Status → DSL → Geavanceerd en toon dan hier de DSL link informatie op die pagina.

Doe nou eerst dit eens @HdJng dan kunnen we al heel veel zien. Profielgegevens zijn alleen voor jou en de moderater zichtbaar. Althans waar prive bij staat.


 


Nou dat ziet er prima uit. Allebei de lijnen zijn goed. Wat zijn de problemen die je ervaart?


Regelmatig wegvallende en trage verbinding 


En dat gaat dan over wifi denk ik. Heb jij dit soort dingen in huis?

 


Nee 

Ik heb 2 van deze op elke etage


Dan snap ik wel dat het allemaal niet lekker werkt. Trek ze los van het modem en gebruik alleen het modem.  Je moet wel heel groot wonen als het met alleen het modem niet lukt.