Skip to main content
Beantwoord

Ik kan de functie back-up maken niet meer vinden in Experia Box V10

• January 15, 2025
  • 2 reacties
  • 75 keer bekeken

ik kan de functie back-up maken van instellingen van mijn Experiabox V10 niet meer vinden na de recente firmware update.

Als ik de modem nu herstart (via webinterface: instellingen->systeem->herstart apparaat), zijn alle gemaakte instellingen weg, zoals SSID namen, statische IP's, etc.

Hoe kan ik een back up maken van de instellingen?

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@JNES_83  . Welkom bij de KPN Community.

Het korte antwoord is: Dat kan niet :-(

Bij mijn weten hebben we wel zo'n functie gehad maar die was niet betrouwbaar.  Op termijn gaan al onze routers over naar universele firmware. Wie weet wordt het daar ooit ingebouwd. 

Voorlopig dus nog niet.  Ik kan het helaas niet anders maken. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 17, 2025

Hoi ​@JNES_83  . Welkom bij de KPN Community.

Het korte antwoord is: Dat kan niet :-(

Bij mijn weten hebben we wel zo'n functie gehad maar die was niet betrouwbaar.  Op termijn gaan al onze routers over naar universele firmware. Wie weet wordt het daar ooit ingebouwd. 

Voorlopig dus nog niet.  Ik kan het helaas niet anders maken. 

• January 17, 2025

Ik heb de V10 al vanaf het eerste begin (ik deed mee aan de pilot voorafgaand aan de officiële introductie). Ik kan me niet herinneren dat er ooit zo'n functie in heeft gezeten. Wel in een eerdere versie (V8 of V9) en daarom vond ik dat destijds al  een tekortkoming in de V10. Maar daar heeft kpn verder nooit iets mee gedaan.