Skip to main content
Beantwoord

Ik kan maar voor 1 adres port forwarden op mijn Box 12

• March 29, 2025
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

KPNbox12 port forwarding lukt maar voor één adres.

Maak ik nog eentje aan en klik op “Opslaan” dan verdwijnt de vorige weer. Er komt dus geen lijstje!

Beste antwoord door RBxx

Hi ​@sjopun 

Er zit een beperking in de nieuwe KPN software. Je kan niet 2 keer dezelfde service gebruiken want dan wordt de regel overschreven in plaats van toegevoegd.

Voor elke poort die je forward moet je in dat geval via Nieuw een nieuwe service aanmaken, dus bijvoorbeeld HTTP8001, HTTP8002 enz.

Scroll naar Nieuw onder in de lijst van services en geef de service een unieke naam.

Meer informatie over de nieuwe KPN software in de Kennisbank

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • March 29, 2025

@sjopun Je moet voor ieder regel een uniek naam instellen, anders hebben ze alle dezelfde naam en wordt de vorige vervangen door de nieuwe regel.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 29, 2025

Hi ​@sjopun 

Er zit een beperking in de nieuwe KPN software. Je kan niet 2 keer dezelfde service gebruiken want dan wordt de regel overschreven in plaats van toegevoegd.

Voor elke poort die je forward moet je in dat geval via Nieuw een nieuwe service aanmaken, dus bijvoorbeeld HTTP8001, HTTP8002 enz.

Scroll naar Nieuw onder in de lijst van services en geef de service een unieke naam.

Meer informatie over de nieuwe KPN software in de Kennisbank

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 29, 2025

Bedankt voor de antwoorden! 

Het is gelukt met jullie tips.  Eerst kon ik geen HTTPXXX instellen, totdat ik verder onder de lijst keek waar “Nieuw” stond. Toen kwam er een extra veld waar ik een nieuwe service bij kon tikken.