Skip to main content

Ik heb tijdje terug mijn wachtwoord veranderd van de router die weet ik niet meer en kan dus niet meer in loggen heb al hard reset gedaan reset op afstand niks werkt heel kort in begin 2minĀ  en dan wijzigd het weer ik kan mijn 5g niet uitzetten waardoor ik niks meer kan verbinden verwarming mijn abilight enzovoortĀ 

Ik wil graag inloggen op mijn router maar weet mijn admin wachtwoord niet meer. Hoe wijzig ik dit?

Admin: topics samengevoegd


U heeft 10 uur geleden deze vraag ook al gesteld. Toen schreef u dat u de router al gereset had en dat u toen wel in kon loggen. Maar kort daarna niet meer? Klopt deze samenvatting?Ā 

Het gaat om een KPN Box 12? Heeft u al eens een andere browser geprobeerd? Welke browser gebruikt u?


Hi @SolemnRabbit, om je goed te kunnen helpen en om het forum overzichtelijk te houden, hebben we je dubbele topics samengevoegd.

U heeft 10 uur geleden deze vraag ook al gesteld. Toen schreef u dat u de router al gereset had en dat u toen wel in kon loggen. Maar kort daarna niet meer? Klopt deze samenvatting?Ā 

Het gaat om een KPN Box 12? Heeft u al eens een andere browser geprobeerd? Welke browser gebruikt u?

Klopt de samenvatting van @Nick83? In onze Kennisbank lees je alles over onze KPN modems. Je kunt daar jouw type modem aanklikken en, onder andere, lezen hoe je precies kunt inloggen,