Skip to main content

Hallo,

Wie kan mij helpen,ik heb alles geprobeerd om in te loggen op de kpnbox12

Ik heb pas kon omdat we glasvezel gekregen hebben

Hij vraagt beheerderswachtwoord??

Ik heb mijn wachtwoord al ingevuld maar dat pakt hij niet

De Qr code gescand en zo geprobeerd in te loggen door letters en tekens te knippen en te plakken maar pakt hij ook niet

 

Het adminpassword wat achterop staat pakt hij ook niet

 

Naar de kpnwinkel geweest die konden niet helpen want moest ik thuis dorn op mijn eigen wifi

Kreeg alleen de link mee

192.168.2.254 

De rest vond ik achter op het modem,Nee dus

Ik hoor graag tips

Hallo @Indy1967 , heb jij de KPN Box 12 zelf geïnstalleerd of heeft een KPN monteur dat voor jou gedaan? In het laatste geval kan het zijn dat de monteur al heeft ingelogd en daarbij gedwongen werd om het Admin password te wijzigen. Als het wachtwoord op de achterzijde van het modem niet (meer) werkt, dan is er helaas maar één optie: het modem resetten.

Meer info:  Apparaathulp KPN Box - KPN Box 12 | KPN


Dank jewel Ruud voor je antwoord

Klopt inderdaad dat de kpnmonteur dat hier geīnstalleerd heeft

Wij hebben glasvezel gekregen enalles moest hier aangepast worden

Dus dan is de enige optie resette want de monteur heeft niks gezegd van een wachtwoord of wat dan ook


En is het resetten inmiddels gelukt, @Indy1967? Kun je weer inloggen in het modem?


Ik kan weer inloggen gelukkig,het heeft heel wat moeite gekost

Ik ben nieuwe klant bij kpn en mijn kpnbox 12 is op 28 februari door een monteur aangesloten,nu had hij het adminpassword veranderd zonder het mij door te geven,beetje dom vonden ze bij de klantenservice bij kpn ook maar ja

Het was dus niet te achterhalen, maar sinds 28 februari ben ik 2 x naar de kpnwinkel geweest in Roermond zonder resultaat en heb ik 3 x met kpn gebeld met toch uit eindelijk de enigste optie kpnbox 12 resetten wat me al door Ruud geadviseerd was,nu kan ik tenminste weer inloggen het enige probleem wat nu nog speeld is dat we geen wifi op de laptop krijgen en dus ook niet de printer aan de gang krijgen

Maar ook dat zal goed komen hoop ik

Tips zijn altijd welkom

Bedankt voor het meedenken inieder geval


 Jeetje, ik lees inderdaad dat het wat moeite gekost heeft… :confused: Fijn dat het inloggen nu in ieder geval weer kan.

Wil je de volgende tip eens uitproberen? Check het beste antwoord van het onderstaande topic, toevallig ook van @RBxx :smiley:: 

 


@Indy1967 Spijtig om te lezen dat het zo’n moeite heeft gekost en dat ik toch gelijk had :blush: .
Het gebeurt helaas vaker dat in de haast vergeten wordt om het gewijzigde Admin password aan de klant door te geven.

Kijk voor jouw laptop in het hierboven door @Shyrin_ genoemde topic. Mogelijk heb jij ook last van de standaard WiFi 6 instelling van de KPN Box 12 en is wijzigen naar WiFi 5 de oplossing.


Ja denk wel dat dat het euvel is

Ga ik zeker straks proberen en ben helemaal happy als alles werkt

Zo niet meld ik me hier weer even thankss