Skip to main content

Ik heb nooit iets veranderd aan mijn modem instellingen en kan niet inloggen op Mijnmodem. Ik heb smartlampen gekocht die alleen op 2,4 GHz werken en kan ze niet installeren dus vermoed dat mijn modem op 5 GHz staat ingesteld. Volgens mij moet ik dat dus kunnen wijzigen via Mijnmodem maar daar kom ik dus niet in. Wie heeft de gouden tip ?

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid

U gebruikt het wachtwoord wat achterop staat? Helemaal onderaan op de sticker?

Is die box geïnstalleerd door een monteur? 


Hallo @Arjan Rienko, waar loop je tegenaan als je wil inloggen op de webinterface van de Box12? Op de kennisbank van het KPN forum vind je een uitleg over je kunt inloggen. 


Dag Nick en Jeroen. Dank voor jullie reactie. Ik heb maar voor de makkelijke weg gekozen, heb de smart lampen gewoon geretourneerd en andere besteld. Hopelijk gaat alles dan wel in 1 keer goed 😂


Ik dacht ik koop smartlampen van een ander merk maar zelfde probleem: werkt alleen op 2,4 megahertz. Wie oh wie kan mij helpen dit te activeren ? Ik kan met geen mogelijkheid inloggen op Mijnmodem van KPN, ook niet met juiste wachtwoord achterop het modem, welke ik ook nooit hebt gewijzigd. 


Ik blijf het maar proberen maar steeds als ik met het juiste wachtwoord probeer in te loggen, lukt dat niet. Ik krijg dan de mededeling wrong login information. Zie bijlage. 

 


Hallo @Arjan Rienko , ik ondervind dit ook regelmatig als ik in wil loggen in het modem met mijn Chrome-browser. Ik ga dan in de browser alle cookies verwijderen en dan lukt de inlog weer.

Succes.

 


Nou goed, heb van alles geprobeerd met cookies en wissen datageschiedenis en dergelijke met meerder browsers (niet Chrome overigens). Maar niets werkt. Is er niet ergens een KPN klantenservice (waar kun je naar toe bellen ..ik zie nergens gegevens ??!!!!) die zou kunnen ondersteunen ?


Nu ook Chrome geprobeerd werkt ook niet gggrrrrr


Is die box geïnstalleerd door een monteur? 

Kunt u hier nog antwoord op geven?


Nou goed, heb van alles geprobeerd met cookies en wissen datageschiedenis en dergelijke met meerder browsers (niet Chrome overigens). Maar niets werkt. Is er niet ergens een KPN klantenservice (waar kun je naar toe bellen ..ik zie nergens gegevens ??!!!!) die zou kunnen ondersteunen ?

De telefonische ondersteuning van KPN is bereikbaar op het gratis nummer 0800-0402. 


Is die box geïnstalleerd door een monteur? 

Kunt u hier nog antwoord op geven?

Dag Nick. Sorry, je vroeg dit inderdaad al eerder. Ik heb de box zelf geïnstalleerd. 


Nou goed, heb van alles geprobeerd met cookies en wissen datageschiedenis en dergelijke met meerder browsers (niet Chrome overigens). Maar niets werkt. Is er niet ergens een KPN klantenservice (waar kun je naar toe bellen ..ik zie nergens gegevens ??!!!!) die zou kunnen ondersteunen ?

De telefonische ondersteuning van KPN is bereikbaar op het gratis nummer 0800-0402. 

Superbedankt Jeroen !


Ik kan wel inloggen maar ik krijg de camera ook niet via 2.4 Ghz aangekoppeld. Alles staat inmiddels wel aan. 

 

Daarbij vind ik de app helemaal niets en doe het liever via de computer is dit niet OOK mogelijk. 


Ik kan wel inloggen maar ik krijg de camera ook niet via 2.4 Ghz aangekoppeld. Alles staat inmiddels wel aan. 

 

Daarbij vind ik de app helemaal niets en doe het liever via de computer is dit niet OOK mogelijk. 

Hallo @Grobbel welk merken type modem heb je van KPN in bruikleen?

 


Ik heb de zwarte box 12 KPN

 


Hallo @Grobbel via de pc kun je ook alles in je modem regelen, via 192.168.2.254

Binnen je modem kun je 'extra wifi' activeren en daar de 2.4- en de 5.0-band een verschillende naam geven en dan moet de camera het altijd kunnen vinden.

Succes.

 


wat doe ik fout op de computer. Ik log in via 192 en zegt niet bereikbaar dit doe  ik via microsoft edge. maar google pakt hij niet op de computer wel op de telefoon. 

 


wat doe ik fout op de computer. Ik log in via 192 en zegt niet bereikbaar dit doe  ik via microsoft edge. maar google pakt hij niet op de computer wel op de telefoon. 

 

Hallo @Grobbel gebruik binnen windows eens de tab 'netwerkinstellingen herstellen', lukt het dan wel?

 


waar staan die. 

 


waar staan die. 

 

Hallo @Grobbel , ik heb geen Windows meer, maar r.o. op de taakbalk op het netwerk icoontje klikken met de rechtermuisknop, dan kom je volgens mij in het netwerkinstellingen menu,of anders met de linker muisknop proberen.

Succes 


wat doe ik fout op de computer.

Probeer eens http://mijnmodem.kpn. Lukt dat?


Ik ben er even helemaal klaar mee. Op de telefoon ligt het plat, op de computer, google, microsoft, chrome ik kom er niet op. 


Ik heb een thuis app hierin moet ik vpn uitzetten. Alles uitgezet en kan niet inloggen. Ik heb nog nooit zoveel frustratie gehad om in te loggen. Heb KPN 12 dus wat mis ik hier mijnmodem.kpn werkt niet. 
hallo kpn Please


Hallo @Grobbel 

 

Zie hier hoe je mijnmodem.kpn wel benaderbaar kan maken via de PC:

https://forum.kpn.com/modems-123/mijnmodem-kpn-niet-te-bereiken-568126

 


Ik blijf het maar proberen maar steeds als ik met het juiste wachtwoord probeer in te loggen, lukt dat niet. Ik krijg dan de mededeling wrong login information. Zie bijlage. 

 

Hier ook al niet anders, zelfs via mijn mobiel lukt het niet en ik zie daar ook mijn gasten inlog niet meer in staan!! 


Reageer