Skip to main content

Ik heb nooit iets veranderd aan mijn modem instellingen en kan niet inloggen op Mijnmodem. Ik heb smartlampen gekocht die alleen op 2,4 GHz werken en kan ze niet installeren dus vermoed dat mijn modem op 5 GHz staat ingesteld. Volgens mij moet ik dat dus kunnen wijzigen via Mijnmodem maar daar kom ik dus niet in. Wie heeft de gouden tip ?

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid

Ik ben er even helemaal klaar mee. Op de telefoon ligt het plat, op de computer, google, microsoft, chrome ik kom er niet op. 

klopt hier ook… volgens mij wil KPN niet zeggen dat ze het zelf niet weten, ook IT-medewerkers van mijn werk breken hun hoofd erover.


Ook hier is inloggen onmogelijk en het resetten van de modem werkt ook niet!


Dat is een bekend probleem met de nieuwste Chromebrowser mede afhankelijk van de Android versie. Daar heb ik al ruim een maand last van. De standaard Samsung browser werkt wel en de Edge browser op de PC.

 

 


Dat is een bekend probleem met de nieuwste Chromebrowser mede afhankelijk van de Android versie. Daar heb ik al ruim een maand last van. De standaard Samsung browser werkt wel en de Edge browser op de PC.

 

 

Dank je wel! Nu lukt het wel!


  https://192.168.2.254/2.0/gui/#/ 

 

Via deze link werkte het bij mij wel!

Een hele dag bezig geweest met resetten en wachtwoorden ontcijferen.


  https://192.168.2.254/2.0/gui/#/ 

 

Via deze link werkte het bij mij wel!

Een hele dag bezig geweest met resetten en wachtwoorden ontcijferen.

Dan moest je wel kiezen voor doorgaan naar onbeveiligde pagina? 

 


Dit probleem heb ik ook, het zelfde.

Wil inloggen op de webinterface van mijn kpn V12 modem, ,op het modem zelfs staat Inlognaam Admin en password. maar op het inlog scherm van de webinterface moden staat admin, kan dit ook niet aanpassen, kom ik nu  in de webinterface
i


Goedemorgen,

Ik heb een aantal wifi sterkers ooit geplaatst

Maar sinds een week werken ze niet meer. Ze hebben het altijdgedaan via smartlive. Nu gaat dat via wi fi 2.4 Ghz. Maar  mijn modem box12,pakt die dat niet meer, nu las ik dat je dat in je modem box kan wijzigen maar komniet in mijn box 12, volgens kpn bekend maar ze weten niet waar het aan ligt. Mijn vraag is er nog een andere oplossing mogelijk.

Ik ben een leek op dit gebied.

Mvg

Rob 


Reageer