Hallo @Hilga zie onderstaande link voor een mogelijke oplossing.
Vaak helpt een andere browser ook al is de ervaring, zoals Firefox bijvoorbeeld:
Succes.
Welkom op de community @Hilga, en welkom bij KPN! Vermoedelijk heb je de Box 12 zoals Jan aanneemt, lukt het loggen met die stappen wel?
Als je alleen een Box 12 hebt en geen andere Wifi apparatuur (of SuperWifi2's) zal je ook op de lijst staan om binnenkort overgezet te worden naar een nieuwere versie van de software, waarmee het inloggen anders gaat.
Nee inloggen lukt niet met deze stap. Blijf steeds de melding krijgen.
In het bericht van Jan en in het genoemde artikel worden meerdere stappen genoemd. Welke heb je precies gedaan en wat kwam daaruit?
Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig. Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.
Alle stappen doorlopen zoals aangegeven, blijf de foutmelding krijgen dat wachtwoord en/of inlognaam niet goed zijn. QR code gestand en ook met deze gegevens ingelogd maar krijg dezelfde melding. Modem gereset heeft ook geen resultaat.
Ik heb precies hetzelfde probleem: ik kan het modem via mijn pc niet bereiken. Ook pas sinds een paar dagen abonnee van KPN. Als ik de link van @AriënC intyp, schakelt ‘ie automatisch door naar 192.168.2.254/2.0/gui/#/login. Met als gevolg dat ik een foutmelding krijg. Nog andere ideeën?
Ik heb precies hetzelfde probleem: ik kan het modem via mijn pc niet bereiken. Ook pas sinds een paar dagen abonnee van KPN. Als ik de link van @AriënC intyp, schakelt ‘ie automatisch door naar 192.168.2.254/2.0/gui/#/login. Met als gevolg dat ik een foutmelding krijg. Nog andere ideeën?
Bij mij uiteindelijk wel gelukt via de app op telefoon