Skip to main content

Hallo, sinds de update van de V12 heb ik ineens een probleem met het inloggen op het modem met mijn Samsung S21. Op mijn laptop gaat het wel door het invullen van het paswoord op de achterzijde van het modem. Als ik nu via mijn S21 wil inloggen is er de mededeling dat gebruikersnaam en wachtwoord niet juist zijn. Ook excact geprobeerd om hetzelfde te doen als op mijn laptop, maar helaas dus. Is er iemand die mij zou kunnen helpen hiermee?

Hier zijn inmiddels al heel veel mensen met het zelfde probleem. Zoek maar eens op het forum. Echyer een oplossing is er nog niet echt.

Behalve dan via je laptop doen.


Oke dan Arnold21, dat is wel jammer maar ik weet nu wel dat het niet geheel aan mezelf ligt. Bedankt voor je snelle antwoord. 


Klopt ik heb het zelfde probleem kan allen op laptop inloggen maar nirt mrt mij telefoon en of tablet.


Hoi @DonBen. Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen op jouw modem vanaf een smartphone. In het topic hieronder geeft een KPN monteur een mogelijke oplossing. Heb je dit al geprobeerd? Misschien lukt het op deze manier wel😊

 


Hoi @DonBen. Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen op jouw modem vanaf een smartphone. In het topic hieronder geeft een KPN monteur een mogelijke oplossing. Heb je dit al geprobeerd? Misschien lukt het op deze manier wel😊

 

Beste Vikash,

Bedankt voor het meedenken maar dat heb ik allemaal al geprobeerd. De laatste uitrol update voor V12 is niet geheel goed verlopen, je kunt nu niet inloggen op je modem vanwege de allerlaatste update van Android 12. Er zal wel een oplossing komen maar nu is het er nog niet, hopelijk wel snel.


Jammer dat dit ook niet werkt. Ik hoop ook dat er snel een oplossing komt. Gelukkig lukt het nog wel vanaf een laptop of pc. 😊


👍🤣, ja dat lukt zeker.