Skip to main content
Antwoord

Ik krijg een herinnering maar heb alles al teruggestuurd in dezelfde doos

• October 20, 2025
  • 1 reactie
  • 20 keer bekeken

Email ontvangen dat deel van teruggestuurde apparatuur (modem) niet is ontvangen. Ander deel wel. Alle items te gelijk teruggestuurd in dezelfde doos. 

Wat kan ik hier aan doen?

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemiddag ​@Hi3dhjdn3, welkom hier op onze Community en bedankt voor jouw bericht :)
Dit komt helaas vaker voor en goed dat je er melding van maakt! In principe mag je dit 'gewoon' negeren. Mochten er toch meerdere herinneringen volgen, laat het hier dan vooral ook even weten. Wel raad ik je nog even aan om hier ook even een belafspraak voor in te plannen met onze Helpdesk zodat hier ook meteen een notitie van kan worden gemaakt in je klantdossier!

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 21, 2025

Goedemiddag ​@Hi3dhjdn3, welkom hier op onze Community en bedankt voor jouw bericht :)
Dit komt helaas vaker voor en goed dat je er melding van maakt! In principe mag je dit 'gewoon' negeren. Mochten er toch meerdere herinneringen volgen, laat het hier dan vooral ook even weten. Wel raad ik je nog even aan om hier ook even een belafspraak voor in te plannen met onze Helpdesk zodat hier ook meteen een notitie van kan worden gemaakt in je klantdossier!