Skip to main content
Antwoord

Ik krijg foutmelding 3823 bij het instellen van mijn tv-ontvanger op de FRITZ!Box

• February 11, 2025
  • 5 reacties
  • 60 keer bekeken

Ik ben alvast de handleiding voor het instellen van het tv kastje op de fritzbox aan het doornemen, maar krijg de volgende foutcode te zien. 

Wat komt er hierna? Moet er nog wat ingevuld worden of is dit het?

Beste antwoord door wjb

Die foutmelding zegt mij niets. Het lijkt gewoon een fout in de documentatie op de site van KPN te zijn.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 11, 2025

Beste ​@Remko44 welk merk en type tv-decoder van KPN probeer je te koppelen en welk merk en type FB?

• Auteur
  • Topper
  • February 11, 2025

Hallo,

Ik heb zo'n Kpn TV+ decoder, en die wil ik dan aansluiten op de FB 7590.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • February 13, 2025

Hoi ​@Remko44

De foutmelding zegt mij niet zo heel veel, maar wat ik er vanaf weet is dat je alleen de installatiewizzard in de FRITZ!Box hoeft te doorlopen en daarbij KPN dient te kiezen. Gaat dat niet goed? En heb je de tv+ontvanger bekabeld of draadloos aangesloten? 

Ik vraag ook nog even of de eigen modem wizzard binnen de Community ​@wjb wil meedenken hierin. Die weet hopelijk meer over wat hier fout gaat. 

wjb
Superuser
  • Antwoord
  • February 13, 2025

Die foutmelding zegt mij niets. Het lijkt gewoon een fout in de documentatie op de site van KPN te zijn.

• Auteur
  • Topper
  • February 13, 2025

Oke, dank jullie wel.

Ik dacht dat ik nog het e.e.a. in moet voeren, maar dat is niet het geval.