Skip to main content

Goede middag,

ik zou een nieuwe experiabox toegezonden krijgen. Het pakket is nog in Amsterdam en wordt verder verzonden na betaling van 2 euro. Ik kan alleen per Visa betalen maar heb geen creditkaart. Mijn oude experiabox is al losgekoppeld en zit ingepakt om terug te sturen want ik kreeg eerst bericht dat ik mijn pakket kon afhalen op het afleveradres. KPN is slecht of niet te bereiken via telefoon. Hoe kom ik aan de nieuwe experia box ??? 

Hallo @Cazz,

Als je een modem naar het afleverpunt laat sturen voor omruil dan zitten hier sowieso geen kosten aan. Hoe is jou ter oren gekomen dat je 2 euro moet betalen dan? Lijkt mij niet helemaal kloppend. 


Oei @Cazz, dit klinkt niet helemaal in orde.

Als je van ons een nieuwe Experia Box krijgt, kan je die volledig kosteloos omruilen bij een PostNL servicepunt, we vragen daar géén 2 euro voor en doen al helemaal niets met betalingen via visa. Ook wordt er niks verzonden vanuit Amsterdam. Ik ben dus bang dat je een phishing mail hebt ontvangen, of een sms'je met valse informatie. 

Wordt in het bericht dat je hebt ontvangen over de 2 euro, ook daadwerkelijk over KPN gesproken? Of alleen over ‘een pakket’? Als er daadwerkelijk over KPN gesproken wordt, wil ik hier intern graag een melding over maken!

Verder zal ook bericht hebben ontvangen van KPN zelf, zowel een email als een sms. Als je het bericht al hebt ontvangen dat je het pakket op kan halen bij het afleveradres, dan ligt hij daar ook daadwerkelijk voor je klaar en zal je de Experia Box daar nu om kunnen ruilen 😊


Is het uiteindelijk nog gelukt om de Experia Box om te ruilen @Cazz? 🙂