Skip to main content

Waarom worxt de experiabox v10 nog uitgeleverd als de problemen hiermee bekend zijn en niet oplosbaar zijn? Sinds 3 week terug bij kpn, de v10 gekregen, daagelijks resetten soms 2x daags. Is niet wat ik bij kpn verwacht.

@Silver69 problemen met de v10??? Sorry maar dat is zeker niet het geval. Mijn v10 staat al honderden uren probleemloos z'n werk te doen. Wat is er bij jou aan de hand?


Monteur heeft alles geinstalleerd. Sevice lampje brand constant rood vanaf het begin, eco lampje wisselend blauw aan/uit . Internet valt 1x daags weg soms 2x. Verschillende keren al reset ook harde reset gedaan. Sinds 28 december terug bij kpn en alleen maar probleem met internet


Vandaag kom thuis van het werk kan eerst resetten want internet is weg terwijl er niemand thuis was


Heb je glasvezel of koper?


Hoi @Silver69,

Precies wat ​​​​@Joep1965 schrijft dat is ook mijn ervaring met de V10.
Doet hier vanaf 2017 datgene wat een modem moet doen. Namelijk goed werken.
En hij doet in zijn eentje met 5 switches wat hij moet doen.
30 devices aan de gang houden.
Nog geen problemen tegengekomen.


@genetic ik gok op pairbonding waar één line down is. Ben benieuwd 😉


Koper


Weet je hoe je in moet loggen in het modem?


Nee


Bellen  en vragen om een dsl check


Hey @Silver69 ,

 

Precies wat @Joep1965  en @genetic schrijven, mijn ervaring met de Experiabox V10 is ook goed en doet wat hij moet doen.
Geen problemen gehad tot nu toe…
Sinds de glasvezel was aangesloten niet uit geweest, alleen even om hem op te hangen aan de muur in de meterkast.
Sindsdien 685 h 52 min 8 s non-stop online, modem niet uitgehad of herstart.
Ik zit dan wel op glasvezel, maar toen ik koper had ook nooit problemen gehad verder.

 

 


@Amiga Dragon ik zou de ip adressen weghalen!!!!


Nee

Apparaathulp Directe toegang tot de Experia Box - Experia Box v10 | KPN


Nee

Bel de klantenservice 0800-0402.  Gratis nummer. Vraag inderdaad ze de dsl lijn willen checken. 


@Amiga Dragon ik zou de ip adressen weghalen!!!!

Thanks!
IP adres van DNS van KPN ;-)
Maar ik zal het even weghalen...


Ik ga het proberen

 


Hoi @Silver69, welkom op ons forum! Ik zie dat de community je al een flink eind op weg geholpen heeft! Ben je er nog uit gekomen?


Probleem is opgelost